SGW training 2005 Renswoude

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

SGW training 2005 Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 16:00

Beetje (erg) aan de vroege kant, maar inschrijven kan al.
Wie is er van plan mee te doen met de crosstraining van Gert Boonzaaijer begin april 2005? Het is op zijn terrein in Renswoude op Hippisch Centrum De Schalm.
Ik zit er nl. aan te denken om me daar voor op te geven. Ik heb voorheen alleen nog maar "losse" trainingen gedaan en het lijkt me wel goed om eens aan een trainingsserie mee te doen.
Wie ook?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:14

Tegen die tijd gaan we dus weer oefenen Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:38

nee, ik doe weer braaf mee met het groepje van Rob volgend jaar. Maar het lijkt me wel heel leuk.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 18:24

Ik had ook nog aan trainen met Rob gedacht, maar hij zit zo ver weg. Renswoude is voor mij nog goed te doen.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 00:34

Misschien dat ik ook (weer) mee ga doen aan de trainingen van de KNHS in o.a. Lunteren. Is dat niet ook wat voor jou, Simmie?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 09:08

Dat weet ik niet missM. Kan ik op de site van de knhs wat meer daarover vinden of kun jij me er iets over vertellen?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 11:24

http://www.sgw-eventing.nl/trainingen/midden.ws

Tegen die tijd verschijnt er meer informatie.

Afgelopen jaar zijn we (gelukkig) niet naar Nijmegen gegaan. Soms zijn de groepen wat aan de grote kant. Ik zie het ook meer als oefenen met toezicht, dan echt als les. Leuk is het wel. Het is een mooie gelegenheid om je paard aan verschillende cross-hindernissen te laten wennen.

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 11:28

Wij (de bende van Peek hier op bokt) zijn ook van plan om weer een weekeinde naar Gert te gaan. Was dit jaar erg gaaf dus we gaan als het goed ik volgend jaar wel weer.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:28

de lessen van Rob zijn meestal een stuk of vijf ruiters, dat vind ik goed te doen.

Sim, dit jaar hebben we gereden in IJsselsteijn, Baarle Nassau (2*), Nijmegen, Maarsbergen, Lunteren (2*), Renswoude en Minderhout. Dat gaat toch wel?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 09:28

Maarsbergen, Lunteren en Renswoude zijn voor mij een uurtje rijden, dus dat is goed te doen. De rest is toch wel langer rijden en ik neem aan dat de trainingen 's avonds zijn. Eer je dan weer terug op stal bent wordt het wel een latertje denk ik.
Die training die jullie bij Rob volgen, zijn dat die officiele regiotrainingen?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:54

Ik denk dat wij ook weer in het Rob-groepje meedoen. Voor ons is het soms wel 2,5 uur rijden. Trainingen waren altijd op zaterdag. Dat is ook wel eens lastig, want dan kun je zondag niet naar een wedstrijd. Het hele seizoen hebben we dus maar 3 gewone wedstrijden gereden.
Maar doordeweeks is ook lastig, want dan moet je steeds vrij nemen.

Sim, de trainingen van Rob vallen onder regio Zuid ja.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:58

Ik zou best in het Rob-groepje willen, maar het is voor mij allemaal wel heel erg ver Clown (nog ongeveer 1,5 uur verder dan voor simmie Knipoog )

Ik denk ook niet dat ik mee ga doen aan de trainingen bij Gert. Vond het wel een onwijs leuk terrein, maar het is voor mij toch wel rond de 2,5 uur rijden en om dan iedere keer daar heen te gaan. Dan zoek ik liever wat meer terreinen op

Maar mijn oude trainingsmaatje en ik hebben elkaar gister gesproken en wsl gaan wij weer gezellig samen aan de gang aankomend jaar Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 15:08

Scum schreef:
Ik denk dat wij ook weer in het Rob-groepje meedoen. Voor ons is het soms wel 2,5 uur rijden. Trainingen waren altijd op zaterdag. Dat is ook wel eens lastig, want dan kun je zondag niet naar een wedstrijd. Het hele seizoen hebben we dus maar 3 gewone wedstrijden gereden.
Maar doordeweeks is ook lastig, want dan moet je steeds vrij nemen.

Sim, de trainingen van Rob vallen onder regio Zuid ja.

als het altijd op zaterdag is, dan is het niet zo'n probleem denk ik. Maar mag ik als "midden regioer" wel aan andere regiotrainingen meedoen?
Nadeel is idd dat je zondags dan geen wedstrijd kan rijden.
Weet je al van wanneer tot wanneer die training is Scum? Oftewel, zijn de data al bekend, want op de site staat alleen dat je contact op kunt nemen (en het is nog de info voor de training 2004).

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 15:23

Nee, voor volgend jaar zijn de data en de plaatsen nog niet bekend. Maar ik denk dat het weer door heel Nederland wordt, net als vorig jaar. Hopelijk heeft Rob zijn nieuwe terrein in Nijmegen ook erbij dan.

Ik denk dat jij best in het Rob groepje mee mag doen. In Limburg zijn ook een aantal trainingen (allemaal in Ysselsteyn). Om nou alle trainingen steeds op dezelfde plaats te gaan doen, dat vind ik ook niks. Daarom hebben wij daar ook niet meegedaan. Dus in principe zouden wij dan ook niet in het Rob groepje thuishoren. En nog 2 anderen uit Limburg (waaronder Issatjuh) zitten ook bij ons in het Rob-groepje. Als je wilt kan ik je wel het telefoonnr van Rob geven. Dan bel je hem gewoon even.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 16:16

Thanks Scum. Het tel.nr. van Rob weet ik wel te vinden op de sgw site.
Maarre, als ik bij Rob ga trainen wil ik natuurlijk wel gezellig bij de bokkers in het groepje. Wanneer gaan jullie je opgeven (of misschien kunnen we ons wel met zijn allen voor 1 of 2 groepjes opgeven?!
En nog een vraagje: zijn die trainingen heel het (sgw) seizoen door? Want dan moet ik wel rekening houden met mijn sgw-wedstrijdplanning.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:55

Ik heb dit jaar ook mee gedaan aan de trainingen van Gert Boonzaaijer.
Erg fijne lessen vind ik!

Denk dat ik volgend jaar ook zeker weer mee doe Haha!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:59

Waar ligt Renswoude Blond want het lijkt mij best leuk om met mijn nieuwe paardje eens te kijken hoe ze de training oppakt! Lachen

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:13

Ik zie het al Lachen Het lijkt me echt wel heel erg gaaf om mee te doen zeg maar ik weet niet tot wanneer je kan inschrijven... ik wil eerst even afwachten hoe het springen over een maandje gaat of zo! En tegen die tijd dat het april is heb ik wel mn E achter B rijbewijs Tong uitsteken

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:58

Oh je hoeft nu nog niet in te schrijven hoor Margon! Kan in februari ofzo ook nog wel (als het goed is...)

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:11

ik denk dat ik gewoon een keertje heen ga, misschien met les, misschien zonder
maar 1x is dan wel weer genoeg. we zouden ook nog naar Alice, en ik zou het ook wel weer leuk vinden om een dagje naar Lunteren te gaan!!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:13

Boekelo is ook altijd wel leuk trainen, daar moet je alleen wel eigen instructeur mee nemen of zelf gaan trainen.

Meestal doe ik het een beetje om de beurt, ene keer met les andere keer voor mezelf.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:36

reddytobias schreef:
ik denk dat ik gewoon een keertje heen ga, misschien met les, misschien zonder
maar 1x is dan wel weer genoeg. we zouden ook nog naar Alice, en ik zou het ook wel weer leuk vinden om een dagje naar Lunteren te gaan!!

Dat waren wij ook al van plan Knipoog
Iig een keer Renswoude, Biddinghuizen, Nijkerk/Putten en Lunteren

Mijn trainingsmaatje gaat miv dit seizoen M starten dus misschien dat we ook nog eens richting Boekelo of Baarle-Nassau rijden, maar dat is voor ons wel heel erg ver weg Bloos

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:23

Simmie schreef:
Thanks Scum. Het tel.nr. van Rob weet ik wel te vinden op de sgw site.
Maarre, als ik bij Rob ga trainen wil ik natuurlijk wel gezellig bij de bokkers in het groepje. Wanneer gaan jullie je opgeven (of misschien kunnen we ons wel met zijn allen voor 1 of 2 groepjes opgeven?!
En nog een vraagje: zijn die trainingen heel het (sgw) seizoen door? Want dan moet ik wel rekening houden met mijn sgw-wedstrijdplanning.

Rob deelt meestal naar niveau in, dus dat komt wel goed. Lielle, Bitwise, jij en Iris, Sjoerd en Maartjuh zitten zo ongeveer wel op het zelfde niveau. Je kunt ook gewoon tegen Rob zeggen dat je bij die personen in de groep wilt.
De trainingen zijn het hele seizoen door. We zijn begonnen in April (nog voor Chaam). De laatste is in de herfstvakantie in Minderhout geweest. Rob houdt rekening met de wedstrijden. Er zijn dus geen trainingen voor een wedstrijddag. Rob gaat er vanuit dat je er mss niet alle trainingen bij kunt zijn. Volgens mij hebben we 7 trainingen gehad.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:18

Scum schreef:
De trainingen zijn het hele seizoen door. We zijn begonnen in April (nog voor Chaam).
Chaam is toch altijd al in maart of zit ik nou helemaal raar te denken Verward Kan me vaag herinneren dat jullie zelfs nog een keer een training met sneeuw hebben gehad, begin maart ofzo Knipoog

Roden was iig iets van 8 april en toen was Chaam al geweest

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:25

Ik zou er ook wel heel graag aan mee willen doen om de draad weer op te pakken waar we begonnen zijn tijdens dat weekend bij Gert maar helaas zit ik met dat rot vervoer.. En om nou "effe" en E achter B te halen dat gaat ook niet lukken denk ik (financieel dan)..