Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(nog ongeveer 1,5 uur verder dan voor simmie
)
Scum schreef:Ik denk dat wij ook weer in het Rob-groepje meedoen. Voor ons is het soms wel 2,5 uur rijden. Trainingen waren altijd op zaterdag. Dat is ook wel eens lastig, want dan kun je zondag niet naar een wedstrijd. Het hele seizoen hebben we dus maar 3 gewone wedstrijden gereden.
Maar doordeweeks is ook lastig, want dan moet je steeds vrij nemen.
Sim, de trainingen van Rob vallen onder regio Zuid ja.
reddytobias schreef:ik denk dat ik gewoon een keertje heen ga, misschien met les, misschien zonder
maar 1x is dan wel weer genoeg. we zouden ook nog naar Alice, en ik zou het ook wel weer leuk vinden om een dagje naar Lunteren te gaan!!
Simmie schreef:Thanks Scum. Het tel.nr. van Rob weet ik wel te vinden op de sgw site.
Maarre, als ik bij Rob ga trainen wil ik natuurlijk wel gezellig bij de bokkers in het groepje. Wanneer gaan jullie je opgeven (of misschien kunnen we ons wel met zijn allen voor 1 of 2 groepjes opgeven?!
En nog een vraagje: zijn die trainingen heel het (sgw) seizoen door? Want dan moet ik wel rekening houden met mijn sgw-wedstrijdplanning.
Scum schreef:Chaam is toch altijd al in maart of zit ik nou helemaal raar te denkenDe trainingen zijn het hele seizoen door. We zijn begonnen in April (nog voor Chaam).
Kan me vaag herinneren dat jullie zelfs nog een keer een training met sneeuw hebben gehad, begin maart ofzo