Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
geen idee eerst maar eens zien hoe dit uitpakt
meiske16 schreef:nooit geprobeerd de benen te scheren??
sjakie schreef:zover ik weet was sjaak ook nooit geschoren iig niet de laatste 7 jaar. Hij gedroeg zich als een angsthaas toen hij de ruimte had om naar achteren te lopen. Zo gauw hij klem stond met zijn bips was er niks aan de hand. Zelfs achter de oortjes boeide hem niks
DePennyBitch schreef:Nee, ik heb hem vorig jaar niet geschoren (toen al getwijfeld) maar de toenmalige eigenaar zei dat hij nog nooit geschoren was en dat hij het waarschijnlijk ook niet echt zou waarderen....
Dus ik ga maar uit dat hij weet waar hij over praat.... maar ik vrees dat ik er gewoon aan moet geloven...
Mijn vorig paard had in de winter een zomervachtje, dus ik baal nu wel erg moet ik bekennen... dat andere was zoooo makkelijk

meiske16 schreef:ah oke!! nu wordt het verhaal me iets duidelijker![]()
maakt niet uit!!! ik denk dat je gewoon je er op moet voorbereiden dat ie het heel eng zal vinden,dus zorg dat je de praam klaar hebt liggen!!!
maar msischein valt het ook wel reuze mee!!!
anders moet je eens proberen om eerst een beetje de beentjes op te scheren,en dan kijken hoe het gaat,gaat het goed,dan is het ook makkelijk op zo de rest te scheren
DePennyBitch schreef:Ik heb gewoon verschrikkelijke visioenen van dat ik um half af heb, en dat het dan he-le-maal niet meer gaat, ook niet met praam, sedalin of whatever....
Dat lijkt me verschrikkelijk....... ieks
meiske16 schreef:hahaha,dat kan ik me goed voorstellen hoor!!!
maar soms meot je even sterk zijn,en doorbijten!!!misschien gaat het wel hartstikke goed![]()

DePennyBitch schreef:Maar denk je niet dat hij heel lelijk gaat worden door scheren?
*edit* foto toegevoegd
[image]
Ik ben bang dat de kleur dan heel dof wordt
en het glimt super erg!!!
stef schreef:Ik verdoof die van mij niet, Honey vind het heerlijk, alleen de benen vind ze niet zo super omdat dat natuurlijk best door trilt.
DePennyBitch schreef:Verdoven of niet? En zo ja, direct, of eerst wachten hoe hij het lijdt zonder verdoving?
meiske16 schreef:ook dat maar ook,is het daar erg hard!!door dat het vel eigenlijk bijna op de botten zit!!! daar zit geen vet enzo!!! maar als je netjes en goed te wer gaat,mogen de benen ook geen problemen zijn!!!
)
(maar dat was dan ook met een hondenscheerapparaat
).Margreet schreef:En voor het scheren liefst goed wassen, dan komen ze er veel mooier onder vandaan.