Wie kan mij helpen? Les van Imke...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LillyRose

Wie kan mij helpen? Les van Imke...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 12:52

Hallo allemaal,

Paar maanden geleden heb ik een les van Imke Schellekens-Bartels gewonnen. Nu heb ik geen eigen paard en aangezien ik een paar uur moet rijden om er te komen lijkt het me ook niet echt handig mijn verzorgpaard mee te nemen. Nu mijn vraag; wie weet waar ik in de buurt van Hooge Mierde een paard kan huren en wat dat ongeveer kost??

Nog iets, ik ben een beginnende ruiter, is het niet raar om dan mee te doen aan een les van Imke??? Ik schaam me nu al Scheve mond

Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 12:54

Weet je, ik zou Imke gewoon bellen (of de organisatie waar je die prijs gewonnen hebt) en dit voorleggen. Dan komen ze echt wel met een oplossing, lijtk me echt geen rare vraag. Misschien mag je wel een van hun paarden rijden Knipoog

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 12:55

Hé, iedereen is ooit beginner geweest. Misschien vindt Imke dat nou weleens hardstikke leuk om te doen! Waarom mail je haar niet en leg je haar meteen het "paard"-probleem voor? Ik denk altijd maar dat je met de waarheid meestal het verst komt. Misschien biedt ze je wel een paard aan om mee te lessen .... nee heb je, ja kan je krijgen.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 12:55

Lielle schreef:
Weet je, ik zou Imke gewoon bellen (of de organisatie waar je die prijs gewonnen hebt) en dit voorleggen. Dan komen ze echt wel met een oplossing, lijtk me echt geen rare vraag. Misschien mag je wel een van hun paarden rijden Knipoog

Vraag of je op Sunrise mag Haha!

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 12:56

nee, helemaal niet raar! Je kan er maar van bijleren hé!
Heb wel geen idee waar je een paard kan huren, misschien op de plaatselijke manege maar ik betwijfel of dat goede paarden zijn.

Als je geen paard vindt kan je misschien nog even wachten met les nemen.(als er geen einddatum opstaat tenminste)

Trouwens, SUPER dat je een les gewonnen hebt! (wil ik ook wel)
veel geluk ermee!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 12:56

Of OOSeven Haha!

LillyRose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 13:03

Heb gebeld naar de academy en ze hebben me een naam van een manege doorgegeven. Ze weten alleen niet of die manege paarden verhuurd en als ze dat wel doen, hoe het zit met het vervoer van het paard Verward
Heb de manege even een mailtje gestuurd... Iemand ervaring met manege de Broeksie in Esbeek?

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:05

Als ik jou was zou ik ook gewoon vragen of je op een van hun paarden mag! En je slaat heus geen figuur hoor, ik denk dat je juist als beginner een heleboel dingen kan opsteken waar ze op een manege niet zoveel aandacht aan zullen besteden! Veel plezier.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:28

het lijkt me juist handig om beginner te zijn...dit is de beste start die je je maar kunt wensen..veel plezier!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:30

MCSM schreef:
Heb gebeld naar de academy en ze hebben me een naam van een manege doorgegeven. Ze weten alleen niet of die manege paarden verhuurd en als ze dat wel doen, hoe het zit met het vervoer van het paard Verward
Heb de manege even een mailtje gestuurd... Iemand ervaring met manege de Broeksie in Esbeek?

Kan Imke dan niet daar op die manege aan jou les komen geven als je het voor zou leggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:33

Zou leuk zijn als Bartels zelf een oud leerpaard heeft staan waar je op mag. Heeft er niet een bokker een fijn na te rijden paard met een hoop knoppen die je een keer kan lenen?

LillyRose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 13:43

Citaat:
Kan Imke dan niet daar op die manege aan jou les komen geven als je het voor zou leggen?

Denk dat ze het best druk heeft en dat dus niet doet...
Bovendien zit er een soort progamma aan de les vast met een rondleiding enzo en dat vind ik wel erg leuk!

Citaat:
Heeft er niet een bokker een fijn na te rijden paard met een hoop knoppen die je een keer kan lenen?

Kan ik idd vragen! Weet alleen niet of er mensen zijn die hun paard aan een onbekende uitlenen. Even een nieuw topic openen Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:50

maar ik zou gewoon de organisatie bellen en dit voorleggen! nee heb je, ja kun je krijgen toch Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:50

Misschien wil Kim van Lodewijk wel helpen Lachen Dat lijkt me hier iig een geschikt paard voor.

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 13:53

MCSM schreef:
Hallo allemaal,

Paar maanden geleden heb ik een les van Imke Schellekens-Bartels gewonnen. Nu heb ik geen eigen paard en aangezien ik een paar uur moet rijden om er te komen lijkt het me ook niet echt handig mijn verzorgpaard mee te nemen. Nu mijn vraag; wie weet waar ik in de buurt van Hooge Mierde een paard kan huren en wat dat ongeveer kost??

Nog iets, ik ben een beginnende ruiter, is het niet raar om dan mee te doen aan een les van Imke??? Ik schaam me nu al Scheve mond

Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes!

van de ene kant zou ik me ook schamen hoor Nagelbijten / Gniffelen
maar misschien vind ze dat wel leuker....
nou ik wens je in ieder geval veel succes!

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 14:30

Ik vind eigenlijk dat de organisatie die de prijs heeft uitgereikt er voor moet zorgen dat alles geregeld wordt!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 16:33

Ik heb ooit een les van Coby van Balen gewonnen in de tijd dat ik nog geen eigen paard had. Ik heb toen Festivaux gereden. (schrijf ik die naam nou goed?)
En ik heb een super dag gehad en er werd helemaal niet gek gedaan dat je geen eigen paard had, sterker nog, vantevoren moest je dat doorgeven, zodat er een groep met eigen paarden was, en een groep met paarden van Coby.

Zeker gewoon vragen, en je vooral niet schamen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 16:34

Festivo denk ik *LOL*

en gezien DPB's verhaal zou ik het zeker gewoon proberen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 16:39

Lielle schreef:
Festivo denk ik *LOL*

en gezien DPB's verhaal zou ik het zeker gewoon proberen

Yup, die bedoelde ik Haha!

Ontzéttend leuk paard, jammer dat hij er niet meer is Verdrietig

LillyRose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 11:27

Nou, toen ik zei dat ik geen eigen paard heb, maakte ze meteen duidelijk dat er bij hen geen enkel paard sta waar ik op zou mogen rijden... Vind het wel een beetje jammer dat het idd niet vanuit de organisatie geregeld wordt. Ze gaan er maar vanuit dat iedere paardengek een eigen paard heeft. Je voelt je ook erg bezwaard als je iets gratis krijgt, maar dan toch naar bepaalde dingen moet gaan vragen. Het duurde ook erg lang voordat we iets te horen kregen van de Academy en ik heb drie keer moeten bellen over het feit dat ik geen eigen paard heb en of zij misschien iets in de buurt weten waar ik een paard kan huren. Uiteindelijk heb ik dus een naam van een manege, maar een telefoonnummer hadden ze niet en of ze wel paarden verhuren wist ze ook niet te zeggen. Verward

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 11:29

welke organisatie is het? Die zou ik bellen, laten zij het maar eens proberen.

LillyRose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 11:31

De organisatie is die academy zelf! Heb het tijdens één van hun evenementen gewonnen...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 11:36

dat vind ik dan helemaal kwalijk eigenlijk. Ik zou eens achter het telefoonnummer of emailadres van Imke proberen te komen, en het haar zelf vragen. Helaas heb ik het niet voor je, misschien Tyrza of Risthia.

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 11:42

Lielle schreef:
dat vind ik dan helemaal kwalijk eigenlijk. Ik zou eens achter het telefoonnummer of emailadres van Imke proberen te komen, en het haar zelf vragen. Helaas heb ik het niet voor je, misschien Tyrza of Risthia.

Bedoel je Nistria?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 11:44

Nee, ik heb het speciaal opgezocht. Een vriendin van haar lest nl bij stal Bartels.