Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Aimee schreef:Rectiligne niet duurHet paar dat ik graag zou willen hebben kosten
nieuw rond de 400,- euro, vind ik niet zo goedkoop.
Nimmedor schreef:dat zijn waarschijnelijk de hoog ingesneden modellen
maar snap van jou prijs dus helemaal niks want hier zijn ze zonder veter €160 en met veter €185 ,dus ik zou er wel wat achter zoeken ja!!
moest er geen 1 voor de prijzen?
germie schreef:De goedkoopste modellen zijn zo'n 130 euro normaal. Dit is met rits, venetoleer (leer met coating). Ik heb ze ooit in perfecte toestand van een bokker overgenomen.
Hele soepele laars, de kwaliteit was voor mij zodanig dat ze met redelijk intensief gebruik na een half jaar zo slap waren dat ze afzakten, rits bleef niet dicht, en de binnenkant ging kapot.
Voor wedstrijden en manegeruiters is het een echte aanrader. Voor dagelijks gebruik niet.
De duurdere rectilignes zijn overigens hele mooie laarzen, ook kwalitatief een stuk beter.
beautylover schreef:ik heb ook van rectilinge maar ik ben er niet tevreden over....
vorig jaar (had ik net mijn laarzen een half jaar aan) begonnen mijn laarzen te schilferen.
toen hadden ze me andere laarzen gegeven van rectilinge...
en na 3 maanden weer hetzelfde gezeik!
mijn moeder was dus echt kwaad zoveel geld voor die prul laarzen!
en nu zit er dan een ander voetstuk aan van beter leer en nu heb ik er nog geen problemen mee gehad...maar volgens mij begint het alweer
vinci schreef:je kunt ook speciale leer aan de binnenkant nemen is wel ietsje duurder, maar dan kun je je de laarzen dagelijks gebruiken, zonder dat ze naar een half jaar versleten zijn. en ieder keer dat je ze genbruikt, moet je ze shoonmaken, is beter voor het leer en de rits.![]()
secricible schreef:Het is ook vooral om mee te beginnen. En na overleg met mijn ouders is er inderdaad de gedachte uitgekomen: als ze over 2 jaar kapot zij, heb ik er geen grote som geld aan uitgegeven. Als ik dan vind dat de laarzen lekker zitten, dan kan ik betere kopen, zo niet kan ik weer rubberen nemen.

Ronacino schreef:wahh ik heb gewoon 400 euro voor die dingen moeten neertellen!