Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jongleurtje schreef:ja en dan komt het ik rij dus niet op een pony. ik rij ook niet net ofzo...ik rij al bijna mijn hele leven..... vandaar deze vraag
Lielle schreef:ik rijd ook niet op een pony hoorIk ben 33, rijd al sinds mijn 6e en cross en spring al een groot deel van die tijd.
Lielle"]
zoek maar eens op bodyprotector hier. Alle sgw ruiters hebben er een (verplicht), ik gebruik de mijne altijd met de cross (trainingen) en soms ook met springen. Ik zie ze hier erg veel, met name bij de pony's
[/quote]
[quote="jongleurtje"]
ja en dan komt het ik rij dus niet op een pony. ik rij ook niet net ofzo...ik rij al bijna mijn hele leven..... vandaar deze vraag
[/quote]
[quote="Lielle"]
ik rijd ook niet op een pony hoorIk ben 33, rijd al sinds mijn 6e en cross en spring al een groot deel van die tijd.
[/quote]
[quote="Anoeska schreef:Je doet het voorkomen alsof alleen kinderen die niet kunnen rijden met een BP rijden. Het lijkt mij meer iets voor verstandige mensen die weten dat je zuinig moet zijn op je lichaam! Zodra ik weer ga springen, of met mijn nieuwe paardje andere 'gekke dingen' ga doen, doe ik er een aan.
Je ziet ook veel BP s bij ponyruiters. simple as that!!
En ik gebruik tot nu toe de BP van mijn vriend (of die van Lielle) als ik hem nodig heb. Maar mss ga ik toch zelf zo'n ding aanschaffen. Is ook altijd handig als je crosstrainingen gaat doen of jonge paarden gaat rijden. 
Citaat:ja en dan komt het ik rij dus niet op een pony. ik rij ook niet net ofzo...ik rij al bijna mijn hele leven..... vandaar deze vraag