wie rijdt er in weer en wind en wie rijdt alleen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shana

wie rijdt er in weer en wind en wie rijdt alleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 19:38

hey

ik vroeg me af of jullie ook door weer en wind gaan met je paard en of jullie het leuk vinden om alleen te rijden ?

ik rijd bijna altijd alleen , behalve in het weekend dan gaat mijn man mee ! maar soms denk ik dan pff opzadelen in dit rotweer en dan nog alleen vertrekken

als ik uiteindelijk toch opgezadelt ben en vertrokken ben dan ben ik blij dat ik op mijn paardje zit maar de stap om uit je luie zetel te komen is soms heel groot ! Bloos

een goede regenjas aan en petje op en vertrekken maar !!

ben benieuwd wat jullie doen ?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 19:40

ik heb m'n paarden aan huis en ben de enige die rijdt.. ik rij dus meestal alleen.. ook in weer en wind.. soms komt m'n vriend me gezeldschap houden, die gaat dan op een stoeltje in de bak zitten. Maar met die regen en zo zie je hem niet hoor *LOL*

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 19:41

Ik heb m'n paardje ook aan huis staan, we zitten wel heel luxe dicht bij het bos. Ik rij ook bijna altijd alleen, en ook in elk weertype. Het is inderdaad soms wel 'ns even doorbijten om te gaan, maar ook ik vind het achteraf altijd heeeerlijk dat ik toch gegaan ben. Lekker uitwaaien, rust om je heen en dan heerlijk in de warme douche als je weer thuiskomt !!!

shana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 19:43

mijn paarden staan ook aan huis en inderdaad is het zalig om na een uitgeregende rit een warme douche te nemen nadat ik natuurlijk mijn paardje een lekker warme stal heb gegeven !

en die rust om je heen is ook zalig !!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 19:47

Jamy reed ik eigenlijk altijd wel. Maakte mij niet zoveel uit of het waaide, regende of iets anders. Als je eenmaal bezig bent heb ik dr nooit zoveel last van Lachen Alleen als de bakken echt onder water staan reed ik niet, dat vond ik en Jamy niet fijn. Maar dan kon ik altijd nog een rondje over de weg ofzo als ze perse beweging nodig had. In de winter had ze meestal wel een periode 'vakantie', tijdens sneeuw en ijs ging ik namelijk de deur niet met dr uit, met ijzers vond ik dat veel te gevaarlijk! Knipoog

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:04

Ikke! Pff maar ik weet wat je bedoelt. Nu heb ik wel het geluk dat ik de paarden aan huis heb, dan kan je nog een beetje kijken of je tussen de buien door kunt rijden. Maar nu ben ik vaak laat uit van de uni, dan ben ik half 6 uit, en ben ik pas rond kwart over 7 thuis. Dan nog eten, en als het dan rond een uur of 8 is en het is rotweer.. moet ik ook even een schop onder mijn kont geven om te gaan rijden.. Maar als ik erop zit is dat weer voorbij!

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:12

Het ligt eraan. Als het echt hard stormt en waait dan niet, is ook niet leuk voor paard, wil constant met kost tegen de wind in hihi. (hebben alleen buitenbak, wel goed gedraineerde) Verder als het regent of vriest rij ik wel gewoon. Sons rij ik alleen soms met anderen ligt aan tijdstip, vindt het het fijnst om alleen te rijden- anders ga je weer kletsen enzoo en dan wordt het weer zo laat Lachen.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:13

Ik heb alleen een buitenbak tot mijn beschikking en moet dus wel buitenrijden. Als het regent, stormt ect ga ik gewoon rijden. Niet met windkracht 8 ofzo, maar wel gewoon harde wind. Tja....leuk is anders, maar ik laat Lady niet binnen staan.
Verder ga ik naar buiten als de bak te nat is (lees: waterpolo-en kun je er dan gemakkelijk Haha! ) en dan gaan we gewoon een lekker ritje maken.
Ik heb dan niet veel tot mijn beschikking, maar ik kom een heel eind.

Sap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:14

Ik rij nu soms alleen en ik ga ook gewoon rijden als het regent.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:15

Ik rijd ook door weer en wind (behalve sneeuw of ijzel) en ik woon alleen, heb de paarden aan huis, geen keus dus.
Heb er niet zo'n moeite mee, ben graag alleen bij mijn knollies

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:16

ik rij ook met weer en wind,want lang leve de mooie grote binnenbak *LOL*

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:17

Ik rijd ook alleen maar alleen niet als het keihard giet ivm danc zijn luchtwegen

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:18

weer en wind

binnen

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:22

Ik rijd ook altijd alleen, lekker buiten, want heb geen binnenbak, heb evt. wel een buitenbak waar ik gebruik van mag maken, maar maak liever een buitenritje, en rijd ook door weer en wind... Knipoog

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:38

Ik rijd praktisch altijd alleen.

Ik sta bij iemand op stal die maar 2 stallen heeft en verhuurt, dus ik heb maar 1 stalgenootje.
We rijden af en toe samen of tegelijk, maar meestal rijd ik alleen.

Of ik rijd ik de bak bij stal, of ik ga naar club, of ik ga naar buiten.

Het is vooral nu het weer donker, koud en nat wordt, wel weer even doorzetten als je eenmaal thuis in de warme kamer zit na een drukke werkdag...

Maar als je dan inderdaad weer eenmaal op gang bent is het heerlijk om nog even lekker samen met je beestje buiten bezig te zijn!

Mennen doe ik trouwens nooit alleen, altijd samen met m'n vriend...

shana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 20:39

ik maak ook het liefst een buitenritje ! soms verlang ik wel naar een binnenbak maar om daarvoor mijn paarden op manege te zetten heb ik dan weer geen zin ! ik heb de paardjes het liefst bij me thuis ! en ' s avonds lekker met een muziekje op in de warme stallen de paarden poetsen vind ik ook supergezellig!

gentille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:54

ik rijd alleen maar buitenritten, en wind en kou houd me niet tegen, een klein miezerbuitje ook niet.

maar als het plenst pas ik, dan rijd ik gewoon niet.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:06

Ik rij ook vaak alleen en vind t echt heerlijk, kan je lekker rijden waar je wilt, zonder dat je constant op hoeft te letten (wedstrijden zijn ook echt een ramp om in te rijden...). En in weer en wind... Ik doe m'n best Haha! als het regent of koud is doe ik een petje op, als het waait niet, waait namelijk meestal af...

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:11

Ik rijd altijd alleen en ik ben ook altijd alleen bij Ivanka. Mijn oom loopt ook ergens op zijn boerderij rond, maar die bemoeit zich niet met wat ik doe en andersom Knipoog.

Rijden doe ik in weer en wind, maar als het plenst, dan wacht ik even tot het wat minder gaat regenen Lachen.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:13

Ik rij ook door weer en wind en altijd alleen. Soms komt mijn broertje een keer langs met zijn digi of komt een vriendin van me kijken maar meestal ben ik gewoon alleen. Vind het op zich niet erg, dan ben ik ook vaak een stuk fanatieker dan als er iemand langs de kant staat. Alleen is het ooit erg moeilijk dat als het slecht weer is om dan op je paard te stappen. Maar als ik erop zit ben ik blij dat ik ben gegaan en daarom ga ik ook altijd. Het weer houdt me zeker niet tegen.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:20

Ik reed altijd alleen, nu ook vaak samen.
De stap je luie warme stoel uit te komen is het grootst. Als je eenmaal lekker buiten bezig ben(ook met vies weer) is het niet zo erg meer!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:28

Samen rijden is leuk, maar alleen met je eigen paardje vind ik ook wel wat hebben.
Uit de luie stoel komen heb ik niet zo'n moeite mee, maar ik ben de laatste tijd zooo moe als ik van me werk kom en gekookt heb, dan is er weinig puf om nog te rijden...(dus misschien toch die luie stoel?!)

het is iig niet het weer dat me tegen houd.

Flip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:40

ik moest tot nu toe altijd alleen rijde maar er komt nu nog een paardje dus kan ik voortaan samen met iemand. ik vond alleen trouwens ook niet erg je kan lekker je eigen gang gaan (lekker hard galopperen enz) in de regen ga ik trouwens niet rijden want dat vind mn pony niet zo leuk (ze begint dan egt te klieren en dan is er ook nix meer aan)

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:41

Als ik ga oefenen rijd ik meestal alleen, maar buitenritten maak ik altijd samen met een vriendin. Wind en regen kunnen me niet zoveel schelen, maar aan kou heb ik echt een hekel!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:42

In weer en wind!
Geen bak, dus altijd buiten