Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lowara schreef:en dat schetsen, hoeveel gaat dat kosten? en nog leuker, waar haal ik zo'n kerel vandaan? want van de Tinkersite word ik niets wijzer, daar banketstaaflen ze alleen maar dat je paard geschetst wordt op de keuring of bij het chippen, maar dat is niet van toepassing bij mij.

) kleur door geven, geslacht, stokmaat, chipnummer en eigenaar en je kan je formulier opsturen.Soxje schreef:Ik denk niet dat het goedkoper is! Maar als je het via het NST doet of ICS moet je daar volgens mij lid van zijn, en dat kost ook weer geld. Je blijft als je een PP hebt van de KNHS ook nog even onpartijdig want die 2 stamboeken kunnen niet door één deur dus krijg je weer gelazer als je een PP hebt van het ene stamboek en wil lid worden van het andere. Dus ik heb het maar op de snelle neutrale manier opgelost. Volgens mij heb ik rond de 35 euro betaald, maar je kan de KNHS altijd bellen, ze hebben een website met info.

.