Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maarten80 schreef:je paard hoeft maar een keer een koliek operatie te ondergaan en het kost al gauw zo'n 2000 a 3000 euro.

Maarten80 schreef:Klop Joyce, Maar je paard hoeft maar een keer een koliek operatie te ondergaan en het kost al gauw zo'n 2000 a 3000 euro. Is het dan niet zo dat je blij moet zijn als je paard niets heeft en gezond is en dat je geen gebruik maakt van je verzekering en op het moment dat er een ernstig voorval is, dat je dan niet voor de kosten op hoeft te draaien. Hoe zie jij dat?
. Mijn paard bleek namelijk op röntgenfoto’s niet goed en de kans dat zij hier ooit op gaat kreupelen is (theoretisch) nu eenmaal groter als bij een paard dat wel 100% is op de foto.
Ireentjuh schreef:precies, dat is de rede waarom ik Evita verzekerd heb
ik studeer en kan zo'n bedrag niet in 1 keer ophoesten als dat nodig is.. verder vind ik het een fijn idee dat ze tegen ziektekosten verzekerd is, met een (koliek)operatie en een weekje utrecht gaat het aardig hard...

( maar ik vermoed van niet) dan zeg ik hem ws op. Tessebes schreef:Even een offtopic vraag aan jou bij deze. Voor welke waarde heb je je paard verzekerd? Je weet dat je deze waarde maximaal per jaar uitgekeerd krijgt? Dus stel dat je je paardje voor 2000 euro verzekerd hebt, je de rest dus zelf op moet hoesten? Dat is de reden waarom ik erg twijfel over verzekeren.
ze is verzekerd voor 1500, maar dat is voor mij wel veel! mochten de dierenartskosten nog meer worden dan kan ik van mijn ouders wel lenen nog, maar dat doe ik liever niet. 
weer nieuwe medicijnen...
weer voer moest aangepast en weer rustperiode en alweer nieuwe medicijnen....

we hopen dat dit voor de spieren zal zijn.
komt deze maand de dierenarts weer voor controlle.
No way. Paardje staat nu dus in de wei en twee keer in de week komt een 9-jarig grietje een beetje met haar tutten en stappen. En de verzekering? Die is opgezegd, voor alle vijf onze paarden....