Heeft iemand ze al gesignaleerd? En zo ja waar en hoe duur? (En hoe zien ze eruit? (heeeel nieuwsgierig!
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) 

? 
LiSSy schreef:de bandages van eskadron zijn ook erg prettig, die hebben eerst een stuk "onderlap" en dan een elastische bandage. het is even wennen, maar echt geweldig
Lielle"]Wat? die bandages zijn nog niet eens in de handel geweest
nee, niet selectief lezen. Gewoon een beetje moe van dat gezeur over de Anky naam op een product. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding nl veel beter dan bij bv een HH dekje.
[/quote]
Dat ze dr naam op zet moet ze zelf weten, maar je betaalt toch meer omdat het toevallig van Anky is, de kwaliteit is goed zeker wel(en het zijn ook aparte spullen, mbt kleur, vorm e.d.). Maar een halster van 34,95 is alleen maar extra zo duur vanwege het Ankymerk, niet vanwege zijn schuurvaste, lange levensduur. Je betaal de 'maak'kosten, merk en winst. . Hetzelfde dat je voor een Nike schoen meer betaald omdat er Nike op staat. Dat noemen ze branding.
[quote="fresco schreef:Ik heb vandaag bij de ruitersportzaak gehoord dat ze uit de handel zijn genomen, vanwege de slechte kwaliteit!
. Ik bestrijd alleen dat de de spullen (en dan overigens m.n. de pads) uitsluitend zo duur zijn vanwege de naam. Productie- en materiaalkosten (wat resulteert in 'kwaliteit') nemen al een groot deel in beslag. De HH dekjes die ik had waren nou eenmaal veel eerder veschoten en versleten dan mijn Anky pads, daarmee ben ik uiteindelijk veel goedkoper uit. Daarnaast heb ik van Anky een paar truitjes en shirts van waarvan het draagcomfort, snelheid van drogen en duurzaamheid die van andere kleding verre overtreft. Ik ben het wel met je eens als je het hebt over fleece hoofdbandjes en dat soort zaken

Passionato schreef:ja inderdaad, ik vind de kwaliteit ook zeer goed. Ik heb wat truien en tshirts, als je ermee in de regen rijdt en je trui wordt nat, volet hij van binnen nog heerlijk droog aan. Als je kijkt naar andere producten die hetzelfde comfort bieden (gore-tex, gaastra, Musto) ben je net zoveel geld kwijt hoor.