Raadsels rond Anky bandages

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Passionato

Raadsels rond Anky bandages

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 09:59

Hoi, wie weet er nou of ze er al zijn, of wanneer ze uitkomen? Ik hoorde in de wandelgangen in Oktober. Aangezien ik in November jarig ben had ik mijn lieve broertje al min of meer geinstrueerd, maar die kwam vd week naar me toe waar hij ze nou kon halen..
Heeft iemand ze al gesignaleerd? En zo ja waar en hoe duur? (En hoe zien ze eruit? (heeeel nieuwsgierig! Haha! )

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 10:00

daar was ik dus ook benieuwd naar. De ruitersportzaak had ze vrijdag iig nog niet.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 10:02

ze zullen vast wel lekker prijzig zijn Scheve mond

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 10:06

ja maar daartegenover verwacht ik ook wel weer kwaliteit. Al het spul dat ik van anky heb is duur ,maar wel zijn geld waard. Die global bandages hebik nu wel gezien, die vallen bij mij heel senl uit elkaar (het klittenband enzo) Bovendien wil ik wel graag hetzelfde kleurtje bij mijn anky dekjes.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 10:08

ik ben niet zo "into" de anky dekjes, dus hoef de bandages er ook niet bij Haha!
ik heb trouwens ook altijd duurdere bandages (merk is airoform geloof ik) en die blijven heel lang mooi.

van welk materiaal zijn die van anky eigenlijk?

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 12:08

Ja, dat wil ik dus ook wel weten. Hoef oko nniet perse anky, als ik maar goede kwaliteit bandages heb, die ook nog eens een beetje redelijke kleur hebben. Ik woon vlakbij hypodrama, en daar hebben ze alleen maar global. Ik rijd van de week wel weer even langs Freddy's in Nieuwegein, kijken wat ze daar allemaal hebben.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:14

de bandages van eskadron zijn ook erg prettig, die hebben eerst een stuk "onderlap" en dan een elastische bandage. het is even wennen, maar echt geweldig Lachen

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:37

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 13:08

LiSSy schreef:
de bandages van eskadron zijn ook erg prettig, die hebben eerst een stuk "onderlap" en dan een elastische bandage. het is even wennen, maar echt geweldig Lachen

heb ik idd gezien, maar ze lijken niet echt wat. Ik vraag me ook echt af of die onderlap dan de druk wel zo goed verdeeld, omdat je hem nog parallel aan de bandage om het been wikkelt..

Heb net Freddy's ruitersport aan de lijn:
Hij HAD ze, maar heeft ze weer teruggestuurd, omdat hij het materiaal helemaal niks vond.. Hij neemt ze alleen weer als anky betere bandages laat maken.. hmmm
Verward Verward

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:09

waarom zet anky haar producten niet op de site? of ben ik nou zo blind dat ik erover heen kijk?
ikkan noch de pads noch de bandages vinden

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:10

Raar verhaal, omdat het juist zolang duurt omdat Anky niet tevreden was over de kwaliteit!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:42

Passionato schreef:
ja maar daartegenover verwacht ik ook wel weer kwaliteit. Al het spul dat ik van anky heb is duur ,maar wel zijn geld waard.
Datvind ik niet, de kwaliteit is goed, maar je betaald toch echt ook een flinke marge over alleen maar die naam ANKY

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:43

ik vid de dekjes van stubben bijvoorbeeld een stuk fijner dan de anky pads Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:45

Sammie schreef:
Datvind ik niet, de kwaliteit is goed, maar je betaald toch echt ook een flinke marge over alleen maar die naam ANKY

Gaaaap Gaaaap Voorlopig vind ik de Anky pads heel wat beter dan alle andere dekjes die ik heb.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:48

Selectief lezen?
Sammie schreef:

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:49

nee, niet selectief lezen. Gewoon een beetje moe van dat gezeur over de Anky naam op een product. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding nl veel beter dan bij bv een HH dekje.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:58

Ik heb vandaag bij de ruitersportzaak gehoord dat ze uit de handel zijn genomen, vanwege de slechte kwaliteit!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:15

Lielle"]
nee, niet selectief lezen. Gewoon een beetje moe van dat gezeur over de Anky naam op een product. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding nl veel beter dan bij bv een HH dekje.
[/quote]
Dat ze dr naam op zet moet ze zelf weten, maar je betaalt toch meer omdat het toevallig van Anky is, de kwaliteit is goed zeker wel(en het zijn ook aparte spullen, mbt kleur, vorm e.d.). Maar een halster van 34,95 is alleen maar extra zo duur vanwege het Ankymerk, niet vanwege zijn schuurvaste, lange levensduur. Je betaal de 'maak'kosten, merk en winst. . Hetzelfde dat je voor een Nike schoen meer betaald omdat er Nike op staat. Dat noemen ze branding.

[quote="fresco schreef:
Ik heb vandaag bij de ruitersportzaak gehoord dat ze uit de handel zijn genomen, vanwege de slechte kwaliteit!
Wat? die bandages zijn nog niet eens in de handel geweest

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:23

sammie, ik ben niet helemaal achterlijk en best op de hoogte van branding en dat soort zaken 'afgestudeerd bedrijfseconoom Knipoog. Ik bestrijd alleen dat de de spullen (en dan overigens m.n. de pads) uitsluitend zo duur zijn vanwege de naam. Productie- en materiaalkosten (wat resulteert in 'kwaliteit') nemen al een groot deel in beslag. De HH dekjes die ik had waren nou eenmaal veel eerder veschoten en versleten dan mijn Anky pads, daarmee ben ik uiteindelijk veel goedkoper uit. Daarnaast heb ik van Anky een paar truitjes en shirts van waarvan het draagcomfort, snelheid van drogen en duurzaamheid die van andere kleding verre overtreft. Ik ben het wel met je eens als je het hebt over fleece hoofdbandjes en dat soort zaken Haha!

Overigens haal ik die naam er dus altijd meteen af

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 15:07

ja inderdaad, ik vind de kwaliteit ook zeer goed. Ik heb wat truien en tshirts, als je ermee in de regen rijdt en je trui wordt nat, volet hij van binnen nog heerlijk droog aan. Als je kijkt naar andere producten die hetzelfde comfort bieden (gore-tex, gaastra, Musto) ben je net zoveel geld kwijt hoor. Die dekjes vind ik ook heel erg fijn! Die HH zijn inderdaad zo bij mij versleten, dan zie je gewoon de vulling erdoor. Stubben zijn inderdaad ook hele goede dekjes, maar hallo.. die kosten ook wel rond de 67 euro, dat is zelfs nog meer als de anky-pad!

Die bandages schijnen dus wel in de handel geweest te zijn, maar de kwaliteit of het materiaal was niet goed ofzo, en nu zijn ze weer teruggestuurd.. Dat is wat ik hoorde van de ruitersportzaak in ieder geval..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 15:16

Passionato schreef:
ja inderdaad, ik vind de kwaliteit ook zeer goed. Ik heb wat truien en tshirts, als je ermee in de regen rijdt en je trui wordt nat, volet hij van binnen nog heerlijk droog aan. Als je kijkt naar andere producten die hetzelfde comfort bieden (gore-tex, gaastra, Musto) ben je net zoveel geld kwijt hoor.

precies. Ik vergelijk die dingen met de gerenommeerde buitensportmerken en dan zijn de Anky prijzen niet slecht.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 21:54

daarom vind ik het eigeblijk ook zo'n vreemd verhaal met die bandages.. dat ze zo slecht waren en dan toch weer uit de handel.. aarom zijn ze dan eerst in de handel gekomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:06

ik heb merkloze bandages van 10 of 15 euro...die zijn ook nog steeds heel en die heb ik ook al een tijdje...dus het merk zegt niets

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 23:27

Niet altijd ,maar meestal wel.. Van die global dingen van mij laat het klittenband al na een paar weken los bijvoorbeeld..

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 08:30

Kijk het is heel simpel: Anky verbind haar naam uitsluitend aan goed spul en daarom duur spul. Aparte materialen en stiksels die een mens niet nodig heeft en een paard al helemaal niet.
Dus daarom vind ik het allemaal veel te duur. Het is gewoon de heb, ik heb een Anky halster, wow!! Maar een gewoon halster is net zo goed hoor, en dan kun je het geld dat je over hebt besteden aan een privéles.

Dus koop a.u.b Anky spullen als jet wil maar bedenk dat je je geld maar 1 keer kunt uitgeven. En als je voor hetzelfde geld 3 dekjes kunt kopen, dan lijkt me dat veel handiger.
En ja, ik vind die dekjes wel erg mooi, maar daar loopt ons paardje geen steek beter door.