Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjimmy schreef:Dat is Huet. Volgens mij is www.rijlaarzen.nl van hem.
Ik heb mijn laarzen daar vandaan (op maat) en ik was niet bepaald te spreken over de service. En de laarzen zijn ook maar mwoh mwoh.
Maar goed ik heb er ook velen gehoord die wel te vreden waren.

.Wouter24 schreef:Niks dan lof over Huet, al mijn laarzen komen daarvandaan. En over loslatende zolen en dergelijke, daar kan hij toch erg weinig aan doen? De fabrikant van die laarzen heeft waarschijnlijk prutswerk geleverd....

gucci_girl schreef:ik ga er denk ik toch eens kijken.. bij de tentenkamp heb ik petries gekocht en hun hadden opgemeten en zeiden dat ze goed waren.. ik heb nog nooit leren gehad maar nu met inlopen merk ik dat ze te groot zijn
Misser schreef:Waar zijn ze te groot? Als ze rond je voet/enkel te wijd zijn kan je bij de ruitersportzaak een petriezooltje halen, waardoor dat wat versmald wordt. Heb ze zelf ook en het zit prima.
Suzanne_18 schreef:heb bij hem m'n petries aan laten meten, model anky. zeer vriendelijke man, neemt de tijd voor je en laat je net zo lang kijken, voelen, passen en vergelijken tot je weg gaat als een tevrede klant. vertelt ook dat je rustig terug mag komen als je gekochte laarzen iets mankeren. ik ben er zeer over te spreken. ik heb nette laarzen die er na een jaar nog als nieuw uit zien. en dan rij ik er bijna dagelijks mee.