Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:Ben je wat laat, de Techn. Unie had MHN-TD lampen in de aanbieding. Ik kan wel eens kijken of die aanbieding nog geldt.
Bouwlampen, halogeenlampen en dat soort spul is aardig als je effe licht nodig hebt. Bij een bak is het een erg stroomvretende oplossing. (MHN-TD 150W geeft evenveel licht als 750W halogeen)

Fjordenmaniak schreef:Ik weet niet of de rijbak langs de weg ligt? Anders moet je wel op letten dat het verkeer (of buren e.d.) geen hinder van de lampen ondervinden.
Voor het plaatsen van lantaarnpalen kan bij sommige gemeentes een vergunning nodig zijn!
orionneke schreef:Dit probleem ga ik vanaf november ook krijgen. Heb nog niet bedacht hoe ik het op ga lossen want ben echt niet van plan elke dag naar de manege te gaan! Heel mijn avond verneukt en zoveel moeite en vind er niks aan. Verder loopt mijn paard daar toch altijd slechter.
Ik denk dat ik gewoon 2x in de week in het donker ga rijden en dan in het weekend en daar moet hij het maar mee doen.
Steffie89 schreef:Als je de prijs weet, fleursan kan je dat dan even hier neer zetten>