Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tzatzi schreef:Hallo Jessica,
De kans is groot dat je paardje er weer vandoor gaat. Niet omdat dit in hem zit maar veel meer omdat het in jou zit. Als je hier bang voor bent ga je anders rijden, gespannen en terughoudend. Je bent het als het ware zelf aan het creëren.
Hoe krijg je je vertrouwen weer terug? Misschien extra privé-les of van een andere instructeur?
Met een ander paard los je dit probleem niet op. Misschien draag je het wel over op je nieuwe paardje.
'What you resist persist'.
Ben benieuwd wat je gaat doen.
Grt,
Renate
) en echt een pony shetlander karakter heeft( is een new forest) af en toe denk ik hij moet naar een meisje gaan die lekker met m gaat crossen en springen daar heeft hij veel talent voor ( springt alles en ook hoog) en ik hem moet verkopen, toch hou ik wel van hem al weet ik diep in mijn hart dat we niet echt bij elkaar passen en dat ook niet gaan doen.
) en toen vond ik het harstikke erg van ik wil niet dat hij weg gaat enzo..
sorry sorry, is niet mijn bedoeling maar praat er best wel makkelijk over en dan vliegt alles er in 1 keer uit wat me dwarszit aan de situatie
jessica23 schreef:Mijn besluit staat al vast. Ik heb hem nu een half jaar en als ik zo doorga kan ik een hernia of erger krijgen. Ik ga dan liever op zoek naar een rustiger paardje. En zoek voor hem een baasje die hem goed aan kan.
Jessica