Rambo deken niet waterdicht! Heb je dit ook gehad?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TheSam

Rambo deken niet waterdicht! Heb je dit ook gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 20:13

Ik heb recent een ongevoerde WATERDICHTE deken gekocht die speciaal gemaakt is voor de wat bredere paarden... maar na de eerste plensbui bleek deze helemaal niet waterdicht te zijn!
Deken nat en paard nat, en best banketstaaf want ik had voor die deken een bedrag van 220,= euries neergelegd... Huilen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben met deken en foto's teruggegaan naar de betreffende ruitersportzaak waar ik al heel wat jaartjes kom, heel wat geld heb gebracht en ook aardig wat klanten heb geworven, wat denk je?

Ze vonden me een leugenaar en het was onmogelijk dat deze deken niet waterdicht was! Boos!

Na 2 dagen zeuren heb ik met heel veel moeite mijn geld teruggekregen en heb ik ergens anders 2 waterdichte dekens gekocht..... en ik had nog geld over ook!!

Afbeelding

Heeft iemand dat ook meegemaakt met een Rambo?

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:29

Volgens mij had Gomir vorig jaar ook een probleem met haar Rambo....

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:50

Weet je zeker dat hem een rambo is??
Volgens mij is dit namelijk geen Rambo. Heb even op de site gekeken van Rambo en deze deken staat er niet op. volgens mij heeft Rambo ook niet van die 2 kleuren dekens met loopsplitten. Een klein doorplekplekje is al erg genoeg, maar deze is wel heel erg doorgelekt Scheve mond . En zo te zien, precies op de naden.

Als het wel een rambo is,(Wat ik betwijfel), zou ik de leverancier van Rambo bellen. dit mag echt niet. op rambo dekens zit trouwens ook een paar jaar garantie op de waterdichtheid. ze kunnen/MOETEN deze dus terugsturen en jou een andere geven.
Laatst bijgewerkt door droebel op 23-10-04 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 20:56

Ja, natuurlijk weet ik dat het een Rambo is.
Er zit idd 3 jaar garantie op, maar helaas!
Zoals je kon lezen heeft de zaak waar ik m vandaan heb zo giga moeilijk gedaan en heb ik na veel zeuren mijn geld terug gekregen dat ik mijn buik vol heb van Rambo!
Dat gezeur wat ik heb gehad vind ik mijn 220 Euries niet waard, dan maar een goedkopere deken..

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 21:12

De deken op de foto is echt geen rambo! Of is dat je nieuwe deken?

Op www.horseware.com kun je alle dekens uit het assortiment bekijken.

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 21:15

@droebel: Die foto van de onderste deken is haar nieuwe deken... Neem niet aan dat ze hem met prijskaartje en al in de wei zet Tong uitsteken

Groot gelijk dat je terug bent gegaan Voor 220 euro moet ie echt wel waterdicht zijn.

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 21:46

Ik denk dat het best wel eens kan gebeuren dat door een fabricagefout o.i.d. een deken niet waterdicht is, ook een Rambo. Maar het is de fout van de ruitersportzaak dat zij jou als leugenaar bestempelen, ze hadden je meteen je geld terug moeten geven of een nieuwe deken er zit toch niet voor niets drie jaar gerantie op? Ik zou niet meer naar die winkel gaan.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 21:49

Ik heb precies dezelfde Rambo deken. Deze deken is niet of nauwelijks in Nederland te krijgen. Heb hem uit Amerika gehaald.
Die van mij is hartstikke waterdicht, vind het heel vreemd

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 22:17

Ik heb dit ook gehad en wel 2 keer!!!!
ik had 2 jaar terug de Rambo origional die groene waterdichte gekocht en na regen lekte die terug naar het Drunensruiterhuis ermee.
onder de kraan en ja hoor zei die hij lekt en toen kreeg ik gelijk een nieuwe mee.
Nu een jaar later lekte die nieuwe dus weer en ik er weer mee terug en die deken terug naar Ireland en ben hem dus heel lang kwijtgeweest wat wel poedersuiker was.
Maar hij lekte echt het was een misdruk en kreeg een tegoedbon
En daarom heb ik vorig jaar de Rambo Surpreme gekocht met aanzetbare nek waar ik tot nu toe erg tevreden over ben en nog niet lekt!!!....

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 10:47

[quote="DinkeyGirl"]De deken op de foto is echt geen rambo! Of is dat je nieuwe deken?

De lekkende deken is wel een Rambo. Het is een Rambo XL (voor grotere/bredere paarden). De bovenkant is zwart met een bruin biesje en de binnenkant is blauw zoals je kan zien op de foto!

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 10:48

Ik zou niet meer naar die winkel gaan.[/quote]

Dat doe ik ook niet meer hoor, niet nadat ze me zo behandeld hebben...

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 10:53

Het is heel logisch dat hij op stikselnaden iets doorlekt.
De onderste naad raakt je paard niet eens want die hangt heel laag, die naad achteraan ligt ongeveer ter hoogte van de staartwortel, ik zie het probleem niet eigenlijk.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 11:01

Dan heb je waarschijnlijk niet goed naar de foto's gekeken Sjuimpje, of je hebt geen ervaring met Rambo dekens!
Dit mag gewoon niet en ik noem dit niet IETS doorlekken.. en zeker niet voor dat geld!

Ik heb al jaren 'regendekens' en dit is me nog nooit overkomen Stoom uit je oren

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 11:02

Ik heb zo'n stuk of 10 Rambo dekens.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 11:03

Dus als ze bij jouw zo lekken (en mijn paard was wel nat) dan accepteer je dat???

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 11:08

Op jouw foto's zie ik dat er alleen op de naden is gelekt, het overgrote deel is kurkdroog. Dat accepteer ik ja.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 11:10

Helaas is alleen te zien dat de naden zeiknat zijn en niet te zien dat de rest ook nat is... wel jammer.
Maar als jij dat accepteert is dat jouw zaak, ik accepteer dat niet en zeer zeker niet voor dat geld.

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 11:14

je heb helemaal gelijk! Ik zou ook nooit meer naar die winkel gaan.
Hele slechte service!!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 11:26

Nou voor dat bedrag mag je idd wel wat verwachten !
Dit heb ik ook nog nooit gezien bij een waterdichte dekens.
Heb zelf geen ervaring met Rambo(veelste duur Lachen ) , maar het hoort niet , tenzij 't wel hoort bij deze dekens Scheve mond

lupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 11:42

Sjuimpje schreef:
Op jouw foto's zie ik dat er alleen op de naden is gelekt, het overgrote deel is kurkdroog. Dat accepteer ik ja.

nou als jij dat accepteerd dan moet je dat zelf maar weten,toch?
als ik een waterdichte deken koop dan verwacht ik ook dat ie waterdicht is!
anders koop ik wel een doorlek deken Haha!
en voor 220 euries wil ik wel kwaliteid en geen natte naden,toch?
en ik denk dat er veel mensen het met mij eens zijn!
behalve jij dan! maar dat moet je zelf weten
en trouwens, denk je dat je paard er beter van word dan als hij de hele dag met een natte klets op zijn lijf in de ronte loopt?
daar had je zeker ff niet aan gedacht he!
nee dat dacht ik wel! geeft niet hoor OK dan!

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 12:09

Een stalgenoot heeft dit ook gehad met haar Rambo dekens, die is ook terug gegaan naar de winkel, dekens zijn opgestuurd en nu heeft netjes ze nieuwe deken gekregen

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 12:12

Ik kon niet wachten met het op laten sturen (dat kan weken duren en ze hadden geen andere op voorraad), want dit was de enige deken die ze nog paste... en ik heb ook geen leggende gelden

Ik (en vooral mijn paard, wand daar doe je het tenslotte voor) ben nu superblij met mijn nieuwe (goedkope) deken(s) Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 12:28

Ik heb 3 waterdichte dekens 2 van harry horse en 1 heel goedkope van divoza zo'n 39 euro in een aanbieding, hij is dan wel vreselijk Paars.Maar geen een deken lekt op de naden .Ze zijn wel degelijk waterdicht.Wel doe ik als ik ze gewassen heb ze inspuiten.Maar een nieuw deken moet zeker 100% waterdicht zijn.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 12:36

lupa schreef:
en trouwens, denk je dat je paard er beter van word dan als hij de hele dag met een natte klets op zijn lijf in de ronte loopt?
daar had je zeker ff niet aan gedacht he!
nee dat dacht ik wel! geeft niet hoor OK dan!

Wat een sneu toontje hou jij erop na zeg.
Echt triest.......

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 12:37

TheSam"]
[quote="DinkeyGirl schreef:
De deken op de foto is echt geen rambo! Of is dat je nieuwe deken?

De lekkende deken is wel een Rambo. Het is een Rambo XL (voor grotere/bredere paarden). De bovenkant is zwart met een bruin biesje en de binnenkant is blauw zoals je kan zien op de foto!

Ik bedoelde die onderste foto Haha!