Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).Citaat:De Back Home chip is een ISO chip van het FDX-B type; de chip functioneert conform ISO norm 11784 (codestructuur) en ISO norm 11785 (technisch concept). De identificatiecode van de Back Home chips begint met de Nederlandse landencode '528'. De chip zelf doet niets. Er zit geen batterijtje in, het dier zal er niets van merken en de levensduur is vrijwel onbegrensd. Pas op het moment dat er een afleesapparaat bijgehouden wordt, gebeurt er iets. Het afleesapparaat is een elektromagnetisch gestuurd zend- en ontvangstapparaat.
ikke schreef::))![]()
Welke oelewapper heeft je dat weer wijs gemaakt
![]()
![]()
![]()
Remember, jou uitleg is tikkie kort door de bocht. Om te bewaren is geen energie nodig, voor het uitlezen wel. Die energie wordt verzorgd door de transponder. De wijze waarop die energie wordt verzorgd is tevens de zwakke schakel in de chip.
ShirleyA schreef:Ha nu snap ik waarom Ilion zondag tijdens de wedstrijd zo sloom was: batt. leeg! oliebol waar haal ik nieuwe? Of moet je dan gewoon een nieuw paard kopen?
ShirleyA schreef:Ha nu snap ik waarom Ilion zondag tijdens de wedstrijd zo sloom was: batt. leeg! oliebol waar haal ik nieuwe? Of moet je dan gewoon een nieuw paard kopen?
En als je snellaad batterijen hebt is je knol binnen een half uur weer 100%
Sorane schreef:Je hebt ook oplaadbare! Dan kun je voor op concours een autolader kopen of je neemt gewoon een diesel agregaat meeEn als je snellaad batterijen hebt is je knol binnen een half uur weer 100%