Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Channie23 schreef:Als het toch de duurste mogen worden, dan zou ik voor Königs gaan. Is een Duits merk en ze zijn niet zo te verkrijgen Ze worden namelijk voor iedereen op maat gemaakt. Ik heb ze ook en ze bevallen super. heb hiervoor ook Petrie gehad, maar dat vond ik helemaal niks.

Channie23 schreef:Als het toch de duurste mogen worden, dan zou ik voor Königs gaan. Is een Duits merk en ze zijn niet zo te verkrijgen Ze worden namelijk voor iedereen op maat gemaakt. Ik heb ze ook en ze bevallen super.
!
.Channie23 schreef:Als het toch de duurste mogen worden, dan zou ik voor Königs gaan. Is een Duits merk en ze zijn niet zo te verkrijgen Ze worden namelijk voor iedereen op maat gemaakt. Ik heb ze ook en ze bevallen super. heb hiervoor ook Petrie gehad, maar dat vond ik helemaal niks.
Missouri schreef:Als het echt duur mag zijn... Konigs zijn de allermooiste laarzen die er zijn
Helaas willen ze die niet in mijn maat maken
Ik heb zelf de Petrie Dressage (schacht-maatwerk en voetbox) en die zijn geweldig. Is trouwens ook kalfsleer met een verharde buitenkant! Bij de Cavallo's gaat bij mij de boog teveel afstaan en dat is echt lelijk. Bovendien vind ik de voet van Petrie mooier
muiszje schreef:ikzelf was ook erg geintresseerd in de cavallo piaffe (SUPER MOOIE LAARZEN), alleen jammer: ze zijn van kalfs leer.. gaat niet zo lang mee.. en ik hoorde dat cavallo kwalitatief gezien gemiddeld niet al te lang mee gaan voor de prijs.. jammer, maar ben afgestapt van mijn droom-laarzen..

Paradiso schreef:tuurlijk doet elke verkoper dit...
maar bij van huet heeft hij van alle merklaarzen meestal alle soorten. en tja, hij is kleinschalig en besteed meer aandacht aan JOUW wensen. als je dat vergelijkt met hippodrama, tja, dan weet ik het wel hoor..........

)
)