Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
niet om trailers mee te trekken, zeker geen twee-paards.ja, leeg of met 1 paard, niet met 2 paarden! Geloof dat het maximum zo'n 1300 kg is of zo.... En een beetje 2-paards weegt al tussen 700-800 kg dus reken maar uit...Citaat:Kan een Suzuki Vitara een 2 paards trailer trekken?
cissy schreef:
Voor die prijs zul je niet veel vinden wat een 2paards mag trekken of je komt in de oudere auto's/busjes en dan moet je wel heel goed zoeken wil je er eentje vinden die ook nog goed is met weinig km's...
dit is de bekende speld in de hooiberg... succes met zoeken!
ikke schreef:Suzuki is voor hobbisten en mietjes }:) niet om trailers mee te trekken, zeker geen twee-paards.
Voor de prijs die jij noemt zul je goed moeten zoeken naar een redelijke 4x4 of stevige bus (Mercedes of Volkswagen). Kijk met name uit voor busjes, laat je niet verleiden door de prijs, maar let erop dat je de grootst mogelijke motor uitkiest, anders kom je gegarandeerd te kort.
Serkte met je zoektocht.
Kimnor schreef:Heb al wel gezocht op de zoekfunctie, maar nog niet al mijn vragen zijn beantwoord!
* Kan een Suzuki Vitara een 2 paards trailer trekken?
* Of welke auto raden jullie mij aan?
Ik wil graag een soort jeepje zeg maar! haha
Suzuki Vitara vind ik leuke wagens. Maar heb me laten vertellen dat deze alleen een 1,5 paards trailer met 1 paard mag trekken..
Ik zoek een auto tot 4250 Euro. Wat adviseren jullie mij en waar hebben jullie goede ervaringen mee? Ik heb een E rijbewijs.
Misschien heeft 1 van jullie wel een auto in de verkoop van wat ik zoek! Wie weet!
Groetjes Linda

joelle schreef:Nu de regering bezig is met de 4 x 4 wagens om die extra te belasten wil ik toch gaan kijken om mijn Feroza in te ruilen voor een "luxe"personenauto. Maar wij hoeven alllen een 1.5 paard trailer te trekken. Heeft iemand daar ervaringen mee?
yarka schreef:Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb zelf ook een feroza gehad. Daar zat wel grijs kenteken op, maar ik betaalde gewoon voor geel. Jij waarschijnlijk ook Dus ik zou het even checken voordat je een andere gaat kopen.