Ik rij altijd alleen buiten. Vind het heerlijk, maar heb af en toe ook wel behoefte aan iemand die gezellig mee kan
En het zou ook zeker goed zijn voor mijn paard, want als hij nu een ander paard ziet buiten, wordt hij helemaal gek, zo graag wil hij erheen.Rijden jullie altijd alleen of met meerdere personen? En wat vind je voor- en nadelen van alleen rijden?

oja
wil je eens met mij mee buitenrijden, pb dan

Maar ik vind dat altijd wel beter want Natasja houd niet van andere paarden wordt dan heel zuur en wil graag de leider zijn. Als ze het paard kent dan gaat het wel goed, en dan is het heel gezellig al heb ik het idee dat als je met meerdere paarden rijdt ze er wat drukker van wordt. In het begin ging er wel iemand met me mee maar vindt het eigelijk wel best zo. A is het voor een keer wel gezellig om met meerdere te rijden als die tenminste hetzelfde tempo hebben want het is geen doen als dat verschilt.
maar ze is nog wel te houden, en gedraagt zich nog. Wellicht staat jouw paard verder ook alleen? Kan zijn, dat hij daarom wat liever naar dat andere paard wilt
daarom heb ik liever een ander paard mee, dan gaat het wel goed
niet dat ik me eraan hou, maar ok