PS Ik heb de zoekfunctie gebruikt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ook moet je goed kijken of de juiste boom erin zit, want mijn pony kreeg drukplekken van de boom, hij leek goed te passen, haren mooi plat, maar de boom drukte wel. Ik heb zelf een zadel van 15 jaar oud en een nieuwe, die van 15 jaar zit als een huis met een diepe zit
en past op ieder paard, de nieuwe heeft een minder diepe zit, past niet overal op tenzij ik de boom verander, maar zit verder wel goed. Succes 
beautylover schreef:nou ik als ik jouw was zou ik zeker geen wintec kopen
Ik rij al 8 jaar met wintec, de eerste was een wintec 500 ( geloof ik) dressuur, ik heb hier 7 jaar meegedaan en hij is nog heel, ik gebruik hem nu nog voor buitenritjes ed.Marijke82 schreef:Waarom niet?
Ik zweer bij wintecIk rij al 8 jaar met wintec, de eerste was een wintec 500 ( geloof ik) dressuur, ik heb hier 7 jaar meegedaan en hij is nog heel, ik gebruik hem nu nog voor buitenritjes ed.
Sinds een half jaar heb ik de wintec isabelle werth met cair systeem, echt een super zadel zit lekkerder dan menig dressuur zadel.

en past zich aan aan het paard/ pony en de ruiter.
Dan moet ik op zoek naar een Leren juch!!!
Ik vind dus de kunstof ideaal en ben dus qua derriere echt verpest want ze zitten lekker zacht en daar en tegen vind ik leren zadels dus hard, maar ieder zijn eigen mening!!!
Marijke82 schreef:Sinds een half jaar heb ik de wintec isabelle werth met cair systeem, echt een super zadel zit lekkerder dan menig dressuur zadel.

En ook op te vullen met lucht indien nodig
Marijke82 schreef:Sinds een half jaar heb ik de wintec isabelle werth met cair systeem, echt een super zadel zit lekkerder dan menig dressuur zadel.
beautylover schreef:nou ik als ik jouw was zou ik zeker geen wintec kopen