Wij zijn nog bezig met de juiste verzekering voor Sim en ik wil wel eens weten wat voor verzekering jullie hebben afgesloten, graag met motivatie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mocht er wat gebeuren heb ik in elk geval geld om mijn paardje te helpen. Mocht het zo duur zijn dat ik het niet kan betalen (kans erg klein want heb nog nooit dure operaties of wat dan ook gehad met mijn paarden/pony) dan springt mijn vader bij
Ik heb er ook over geinformeerd, en je bent duurder uit als je je paard verzekerd als dat je gewoon zelf een bedrag op zij houd. (je kunt namelijk net zo goed dat zelfde bedrag wat je aan de verzekering betaald op een rekening zetten waar je ook nog rente over krijgt, dan blijft het van jou.
ze is verzekerd bij Amev (via Fokker vermoed alleen voor ongelukken en dood) ik neem die verz. de eerste paar jaar over en kijk wel hoe het loopt, premie zal best hoog zijn.
Lage premie en verder wordt alles goed geregeld. Citaat:Amev Hippo compleet, zowel ziektekosten als gewone verzekering bv. overlijden, brand enz.
Misschien dat als ik over een jaar ga werken dat ik hem wel uit de verzekering haal, maar dan zal je net zien dat je net dan de verzekering nodig hebt...