Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wilde eigenlijk net zelf een topic beginnen over de (volgens mijn bescheiden mening) steeds
slechter wordende Bit. Ik vind alleen het opzeggen zo'n gedoe (moet per se schriftelijk...) maar ik heb besloten om dat deze week nog te doen.

) ben op het gebied van paarden dacht ik eerst dat het alleen aan mij lag en mijn (vreemde
) voorkeuren. Het is jammer dat niemand op jouw topic reageerde (heb ik ook nooit gezien, van voor mijn tijd?) maar ik denk toch wel dat dit topic dan nog bestaansrecht heeft.
Het nummer bat gemiddelt zo'n 65 tot 80 pagina's aan info. Dus een advertentie/tekst verhouding van 50 + Erg veel lijkt me. Maar bedenk wel dat vooral commerciele uitgevers als Elsevier baat hebben bij zoveel mogelijk adverteerders. Hun zal het een worst zijn of jij dat blad koopt voor de artikelen. Naar de adverteerders verkopen ze dit soort cijfers. Jij vindt Bit een leuk blad, oke dat is een criterium om te adverteren en daar betalen ze voor
MISSCHIEN moet je na denken over je aankoop en kiezen voor een blad met minder commerciele gedachten. OOk BCM (hoefslag en P&S maken zich hier behoorlijk populiar mee... En IDS ook, maar hierin staan toch vooral doelgroep gerichte advertenties. vooral de hengstenhouders adv. hierin, en gelukkig steeds meer aanverwante bedrijven