wij hebben een nogal nerveuze ruin. en laatst heeft een nichtje van mij verteld dat er wel poeders of voer voor is, dat je pony daar rustiger van word???
weet iemand hier toevallig iets meer over, of heeft iemand hier ervaring mee?
alvast bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
*) maar ik denk dat ze het daar wel hebben.
, wie weet kan je het door freestyle verminderen of wegnemen,
dat is altijd beter dan poedertjes en pilletjes.
je bouwt bovendien een geweldige band op met je paard
(vind ik hoor) succes ermee. en ik denk dat er hier op bokt altijd wel iemand is die je er mee wil helpen
smurf schreef:freestyle als medicijndat is een leuke, daar was ik nou nooit opgekomen....
met mijn paaard werkt het averechts, als hij ergens nerveus en onzeker van wordt is het van "freestyle"
Sommige paarden zijn in aanleg nerveus en schrikkerig. Ik heb een Noriker, dat ras staat erom bekend dat ze koel in de kop zijn en bomproef, de mijn is dt nou net niet, die is kijkerig en schrikkerig en vertoont heel sterk vluchtgedrag, altijd al gedaan van veulen af aan, nooit iets raars meegemaakt. Je zal het maar "treffen".....
Kan het toch proberen, baat het niet schaat het ook niet
smurf schreef:dat zou ik ook wel eens willen weten?
ik weet dat mijn paard bloednerveus wordt van dat freestyle en NH, maar ja, ik heb dan ook een koudbloed.....
De oren gingen al in de nek wanneer ik met de carrotstick en het touwhalster aan kwam lopen.