Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mss als je net je paardjes op een nieuwe wei zet,dan kan ik er nog inkomen omdat ze dan soms wel gek gaan doen,maar dan nog doe je beter peesbeschermers om,want bandages en vochtig gras=1 klodder natte stof die afzakt en gevaarlijk wordt!Maar inderdaad velen doen het voor de foto of omdat ze het leuk vinden ofzo...(ik ben ook een klein beetje een setjesfreak,maar alleen tijdens het rijden en alleen omdat mijn paardje zowiezo vooraan beschermingnodig heeft
...en als het in een leuk kleurtje kan...
) Marliesje schreef:Ik heb namelijk gelezen dat dit slecht is voor de pezen, die worden dan te warm.
Dat dat mooier lijkt volgens die mensen? Waterkippie schreef:bandages vind ik ook vreselijke dingen, vind ze zooo onhandig..
Zoals ik al zei heb ik weer echt een hekel aan peeskappen, mijn paard zijn benen zijn door toedoen van iemand anders daar echt door beschadigd. Wel gebruik ik neopreenbeschermers als ik naar buiten ga of tijdens de cavaletti-les, vind ik gewoon fijner.
. (Ze kwam namelijk recht van de trailer, vanaf haar oude stal)