Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heel klein maar op een ijslander van 1.40 rijden ook mensen van 1.80
) ik moet de helf zelf betalen .... eerst was de stalling 100 (voor aleen buiten met voer en bak ) maar hij is nog maar 3 n een half (ijslanders bij 4 a 5 ingereden ) dat wouden mijn ouders niet 100 voor als ik er nix mee kon doen .....
naast de stal waar ik hem ijgelijk wouw stallen jah dit wel zonder bak ///......\\\ maar ik ken een vrou met 2 baken en das egt maar 2 min lopen dus jah wat wil je nog meer ..... ik ga vanaaf kijken
:D:D:D en hoopen dat het iest is (ik weet waar hij staat heb hem gister al broodjes gevoert hij is zooo leuk ) hihi vanaaf heb ik met zijn fokker af gesproken .... spannend dus ....

. Ik hoef er zelf dus niets voor te betalen, ik moet mij alleen aan afspraken houden als het werk ook doen en goed doen en me blijven inzetten voor school en wat helpen in het huishouden enzo, en tot nu toe gaat het al jarenlang goed.Faniek schreef:Ik lees net dat je een 3 jarige wil kopen die onbeleerd is...als eerste eigen paardje vind ik dit niet verstandig
Jongere paardjes hebben meestal nog behoorlijk wat opvoeding nodig...
Ik heb zelf een 4 jarige merrie die o zo mak was op 3 jarige leeftijd en zie haar nu....ben blij dat ik toen al wat ervaring had met eigen paarden.

dus als ik ooid hulp nodig heb kan ik altijd terecht ! ....... en deze is duur maar nog betaal baar voor mij en als ik deze stal kans niet grijp en deze ijslander niet grijp heb ik waarschijnlijk nooid meer zon wereld kans ! niet zo dicht bij huis en de pony staat aan de zelfde weg als waar ik hem neer zet dus wenne aan ongeving hoeft niet aleen aan een nieuw maatje en de verkoper is heel betrounbaar en zorg zaam ennz enz enz ...