Zoals je kan lezen in mijn onderschrift, ben ik van de week met Tiffany op vakantie geweest.
Omdat ik zelf geen trailer heb, heeft een kennis Tiffany en mij gebracht. De kennis had Tiffany nog nooit gezien, maar op het moment dat hij haar zag, was hij meteen helemaal weg van haar.
Hij heeft zelf 4 fokmerries, waar hij ieder jaar mee fokt.
We zaten in de auto een hele tijd te praten over het fokken, tot hij op een gegeven moment vraagt of hij een veulen mag fokken uit mijn merrie

Ik weet nu echt totaal niet wat ik hiermee aanmoet, dus ik zou jullie om advies willen vragen.
Daarbij komt dat ik graag verder wil in de sport met Tiffany, dus ik vroeg me af of dit daar veel invloed op zou hebben, als we er even een paar maandjes tussenuit gaan?
Die kennis van mij heeft twee merries die nu net pas drachtig zijn, dus hij wil het liefst dan nu nog proberen haar drachtig te krijgen, wat vinden jullie daarvan?
Aan de ene kant vind ik het echt geweldig als Tif een veulen zou krijgen, maar aan de andere kant vind ik het echt doodeng, wat moet ik als er iets misgaat en er iets met Tif gebeurt?
Ik hoop dat ik aardig wat reacties krijg, want ik denk dat ik er in mijn eentje niet uitkom
Groetjes Jarrah
[Edit Karin] titel aangepast

.. ik zou het niet doen..