mo toch ga ik m'n vraagke stellen
k'wou vragen of jullie genoeg tijd hebben voor je paard als je naar school gaat
en ook hoeveel tijd je dan in je paard steekt ?en lijdt jullie studiewerk daaronder???
graag veel reacties!

groetjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ook hoeveel tijd je dan in je paard steekt ?

was dit jaar bijna elke dag om 3 uur uit...was om rond half 4/4 uur bij mijn verzorgpony's en daar bleef ik dan ongeveer 2 uur..als ik thuiskwam ging ik eten en na het eten mijn huiswerk maken en daarna bleef er altijd nog meer dan genoeg tijd over om nog wat anders te doen
en ik ga nooit laat slapen want dan ben ik de volgende zooo moe.....maar het ligt er natuurlijk erg aan hoeveel tijd je nodig hebt voor je huiswerk..ik ken mensen die als ze thuiskomen meteen aan hun huiswerk beginnen totdat ze gaan slapen en het alleen maar onderbreken om even wat te eten..dan kom je er niet aan toe nee maar als je een uur of 2 uurtjes nodig hebt makkelijk

" toen ik dus nog wel op school zat, was ik veel in de manege te vinden tot het op een gegeven moment niet meer ging met school. Ik had veel dagen dat ik tot 5 uur op school zat nog drie kwartier naar huis moest, dan snel eten en dan hup naar de manege om te helpen of te rijden zelf... terwijl ik in princiepe ook nog eens per dag 3 uur nodig had voor me huiswerk en ik zonder dat te doen echt me school niet ging halen. Ik was de eerste paar maanden vaak tot 2 uur 'snachts bezig om alles te kunnen doen en dan moest ik de volgende dag om 7 uur weer in de trein zitten. Ik heb toen helaas het paardrijden helemaal op moeten geven... Nu praat ik over ruim 8 jaar terug hoor en kan ik gelukkig weer wat gaan doen met paarden nu.