Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar weet helaas even niet waar die staat, voglens mij in Zuid-Holland aan de kust ergens.
Maar heb zelf daar geen ervaring mee.
En helemaal niet voorbereid op paardrijden* .. En ze hadden geen leencaps, dus mocht ik zonder cap naar buiten.
Stom misschien van me zelf om te gaan, OOK al is de rit goedgegaan.
Erg leuk
!
De begleiding was een uur te laat, ze wisten niet precies welke paarden nou echt geschikt waren, de paarden waren op stal best agressief, en eindstand zijn we het strand niet opgegaan omdat we voglens hun al in het hoogseizoen zaten.
Terwijl we echt een strandrit hadden afgesproken.
Slechte organisatie dus.
Laat je in ieder geval GOED informeren.

irish_lady schreef:Poelenburgh vind ik juist verschrikkelijk! Ik kom ze altijd tegen onderweg en ze hebben altijd mensen mee die van een scheet al op de grond liggen. Om over de trappende paarden nog maar te zwijgen!
spokie79 schreef:Manege Berenstein in Den Haag.
).
Bovendien hadden ze daar volgens mij alleen maar smalle, kleine paardjes (arabieren e.d. ). Mauwie schreef:Ik zal ook wel eeens zo'n strandrit willen maken, ben nog niet erg veel wijzer van waar ik dan heen moet mensenIedereen zegt wat anders hahaha. Maar dat Poelenburgh is dat echt alleen maar stappen? Wil natuurlijk wel effe een lekker gallopje maken he