Mijn ouders zijn aardig anti-school gaat samen MET paard!!!
Ik erger me er dood aan, maar mijn ouders ergeren zich ook aan mij, omdat ik mijn paard eigenlijk net zo belangrijk vind als mijn school. Terwijl mijn ouders willen zien dat mijn school echt voor gaat.
Ik wil graag een eigen paard, maar op deze manier gaat dat niet. Ik rij nu Lady 4 keer per week en eigenlijk vinden mijn ouders dat te veel, omdat mijn school er toch wel onder lijdt
. Mijn rapport kon dan ook echt wel beter. Dus dat ze op deze manier bij hun standpunt blijven, snap ik ook wel. Maar het is zo klote!!!Nu wil ik volgend jaar gewoon Lady 4x blijven rijden ivm met de wedstrijden die we gaan starten/proberen. De eerste staat gepland voor september!! Nu dacht ik: 's middags schoo, 's avonds paard. Maar hoe doen jullie dit en hadden jullie dit ook met je ouders?? En tips... altijd welkom
) moet t goedgaan lijkt mij. Dan maar een keertje minder naar t paard als je een belangrijk proefwerk hebt, als ik het goed begrijp is het niet je eigen paard dus is het al iets minder een verplichting. Zou t ook goed afspreken met de eigenaren, lijkt me toch wel dat ze begrijpen dat school voorgaat. En wie weet, als je goed je best doet, draaien je ouders bij... Succes!
Als je veel vooruit werkt en goed pland kan je best een paard hebben.
. maar goed. bedankt voor de tips 
).
Maak het huiswerk wat je per se moet maken, rij paard en kijken of je nog iets verder aan school kan doen? En vooral niet elke dag een zelfde ritme van school, naar huis, naar paard, eten, huiswerk maken oid! Hartstikke saai en er komt toch altijd wat tussen (bij mij althans).
) heb ik meestal nog s'middags/s'avonds ruim tijd voor het paard, als je dat zo weet te combineren (en dit ook aan je ouders duidelijk kunt maken