Ik heb bij sommige dingen echt zoiets van hoe verzin je het, hoe durf je het ervoor te vragen en goh wat een leuk iets
Nou ging ik met een paar niet paardenmensen naar die groothandels toe, en dan valt het verschil in mening wel heel erg op.
Ik ga naar huis met een pikeur rijjasje waarbij hun denken jees wat een geld, evenals mijn Roeckl witte rij handschoenen.
Hun zijn helemaal gek van alle kleren die er hangen, het liefst zo licht en fruitig als het maar kan
Dus Bokkers, jullie mening, waarbij denken jullie OMG hoe komen ze erop, wat is de aanfluiting van de eeuw.
Ik vind bv de fleece jacks lekker en mooi, maar no way dat ik er 60 euro of meer voor ga betalen omdat er een paardenmerk opstaat.
Dan heb je nog de heuprijbroeken, de felroze *of een ander superknallend kleurtje* rijbroeken, de zo dure maar zo lekekr zittende Roeckl handschoenen, de foto albums met paardenhoofd op de voorkant, evenals de kussentjes, pennen en telefoonboekjes.
Wat vinden jullie not done en wat vinden jullie geweldig, en die dingen die zo geweldig zijn, zijn die dan in jullie ogen wel betaalbaar? *in mijn ogen dus soms niet maar ja.....I can't help myself
*
Denk ook vooral eens aan de wat steviger ruiters/amazones onder ons, dus niet alles alleen maar in die depri-makende kleine maatjes.
(goedkoop hoeft niet altijd slecht te zijn maar k heb t al meerdere keren meegemaakt dat t wel zo is... athans in vergelijking met...)
Ze lopen zo lekker