Wij wonen onder een 2 onder 1 kaphuisje in een piepklein dorpje... links onze buurtjes mensen die alles prima vinden
zijn gelukkig erg makkelijk.. en rechts van ons zit een klein basisschooltje.. maar daar zit flink wat ruimte tussen onze tuin en het schooltje.. Hij krijgt een mooi stalletje en een stukje zand waar hij kan staan als het erg nat is.. (we hebben ook gras natuurlijk). Daarbij moet er natuurlijk mest geruimt worden en in een afgesloten bak gedaan worden en elke week opgeruimt.... (daarmee bedoel ik de bak legen)
ik zat te denken aan zoeen vliegenvang zak om geen vliegenoverlast te veroorzaken (wat ook al beperkt word door de afgesloten mestbak natuurlijk)
Ondanks dat een paard een huisdier is (en mexx maar een klein shetje) en we dus niets illegaals doen, wil ik niet dat onze buren er enkele hinder van ondervinden dus wil alles zo goed mogelijk regelen..
hebben jullie verder nog tips? zijn er dingen die ik over het hoofd zie?

Mijn bijna buren gaan van het winter ook een stalletje bouwen. Geen mesthoop houden, regelrecht alles ind e container
niet echt een dorp te noemen we hebben niet eens een kerk..
. Dennis iig wel. Ik heb het geluk dat ik een vriendelijke buurman heb met een kippenmesthoop waar ik mijn mest ook kwijt kan(tis wel 500 meter lopen iedere keer, maar beter dan het duur moeten laten afvoeren).