Naar aanleiding van een voorval bij mij op stal (ik noem geen namen) maar ik zal het wel een beetje proberen uit te leggen.
Er was iets met een van de paarden bij mij op stal heel toevallig mijn paard
ze kon haar hoofd niet meer omhoog doen (achteraf bleek het een soort kramp te zijn) Tiffany en ik waren allebei helemaal in paniek, Tif omdat ze dingen hoorde die ze niet kon zien
en ik omdat ik bang was mijn paard kwijt te raken
.Ik had Tiffany maar in de binnenbak gezet (daar was ze minder in paniek) toen op een gegeven moment iemand in de longeerbak ernaast haar paard heel hard ging lopen slaan (paard was blijkbaar vervelend, kan gebeuren). En aangezien Tif (als het ware) gevangen zat in haar eigen lichaam, maar wel de hele tijd zweepslagen hoorde raakte ze helemaal overstuur en stond ze helemaal te shacken in de hoek. Dus ik liep even naar diegene toe om te vragen of het misschien wat rustiger kan (ikke nog steeds in paniek
)Komt er ineens iemand langs, die ineens tegen mij gaat lopen zeggen dat mensen hier komen om hun paard te trainen, dus ik moest me niet zo aanstellen en het paard gewoon op stal zetten (waar Tif dus echt helemaal in paniek raakte :/ ) En ze stond daar maar te zeiken: 'strax moet je paard er toch uit, want dan willen er ook mensen rijden, blablabla' en ik stond helemaal verbaasd te kijken, ik dacht dat de meeste mensen de gezondheid van welk paard dan ook belangrijker vonden dan de training op dat ene moment. Ik vond het echt belachelijk, voor hetzelfde geldt had mijn paard wel haar nek gebroken of iets dergelijks en dan gaat zij ook nog even zo tegen mij tekeer :/
Ik hoopdat jullie mijn verhaal een beetje snappen,als het onduidelijk is, dan hoor ik het wel
Nu vroeg ik me af hoe jullie daar nou over denken:
, maar gewoon het idee dat iemand er zo over denkt, dat geeft mij gewoon een koude rilling, echt hartloos :/ ). 

..Sorry beetje rare opmerking vind ik dat hoor!