Stal moet sowieso weidegang hebben in de zomer, en in de winter toch ook wel minimaal een paar uur, liefst nog meer.
Verder gewoon het standaard gebeuren:
Bak
Eigen instructrice
Ruime boxen
Gezellige sfeer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Je krijgt korting als je eigen voer geeft. Helaas weinig 10 euro. En daar komt bij dat je paard dan niet in de grote stal staat want daar geeft de eigenaresse eigen brok omdat daar veel van haar paarden staan. Is niet erg. Het is goed voer.
Ik zelf ben regelmatig bijna 375 euro kwijt en dat is nog maar van 1 paard. Ik heb er namelijk 2 en de jongste is de duurste. Hij bewoont nog steeds de grote veulen box en die zijn duurder. Voor de rest zijn het op stallen. De paarden zien elkaar en kunnen over de deuren de gang in koekeloeren en een ander paard in zijn kont bijten.
Ja het is wat je er zelf aan kwijt wilt. Kom een keertje kijken zal ik zeggen. Seventje schreef:Je kent me wel Syl, ben de buurvrouw naast Koster. Hahahahahaaha. Seven is mijn paard even als Sandor
Is er wat mis bij jouw op stal dan. Hoe is het met Par? IngridM schreef:nee dat wil ze niet hebben dus helaas.......en van de eigenaresse wil je ECHT GEEN Les, geloof mij maar.......
Jetta schreef:Ik vind het altijd belangrijk dat ik mijn DA , hoefsmid en instructeur m/v mag uitnodigen op de stal waar ik sta. Gelukkig mag ik dat dan ook. Wat ik ook erg fijn vind, is een ruim weiland.Waar sta je nu eigenlijk, Sily?