Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, dan ben ik jarig en mag ik het reeds bestelde ankypad gaan gebruiken. De kwaliteit vond ik op het eerste gezicht goed, mooie materialen en afwerking. En dat 'vilt' lijkt toch heel wat vocht op te kunnen nemen. Ik had hem voor 38 euro, dus dat is goedkoper dan mijn kiefferdekje.
, dan ben ik jarig en mag ik het reeds bestelde ankypad gaan gebruiken. De kwaliteit vond ik op het eerste gezicht goed, mooie materialen en afwerking. En dat 'vilt' lijkt toch heel wat vocht op te kunnen nemen. Ik had hem voor 38 euro, dus dat is goedkoper dan mijn kiefferdekje.                                                         

Maar k heb er toen toch maar eentje geprobeerd, en hij is zo goed bevallen dat k al mn andere dekjes weg doe en voortaan alleen ankypads koop
  Maar k heb er toen toch maar eentje geprobeerd, en hij is zo goed bevallen dat k al mn andere dekjes weg doe en voortaan alleen ankypads koop  

LovingTweety schreef:Nou... Ik heb nogal een interessant geval. Sinds een maandje heb ik een nieuw zadel, ligt perfect en drukt nergens ofzo. Maar met welk dekje ik dan rij loopt ze kreupel, Behalve met een ANKY-dekje. Oftewel mijn conclusie: Ze is verwend

Heb helaas een dure smaak
  Heb helaas een dure smaak