Want als ze nog vast staat en ik haal de stang er achterweg gaat ze hangen, want ze loopt altijd als een speer de trailer uit zodra de stang er achterweg is... Ik zit er dus mooi mee, want met wedstrijden en lessen is dit niet handig en voor mij is er niet elke keer iemand die mee kan of wil, dus ik moet een manier vinden dat ik wel alleen met Goldy op pad kan.
Maar ik ga dus geen dingen uitproberen, zoals een van mn stal genootjes zei, maak je paard eerst los en doe dan de stang er achterweg dan kun je je paard pakken als ze achteruit komt lopen...
Ja en dan zeker naast het touw grijpen en dan heb je een paard loslopen op het wedstrijd terrein
Vervolgens gewoon vast zetten aan de trailer... goed vast zetten komt ze niet los...
Nee, nee..., dan trekt ze straks de hele trailer omver, of ze komt wel los of ze doet zichzelf iets aan

Ik wil dus fatsoenlijk alleen op pad kunnen zonder steeds maar te hopen dat er iemand rondloopt die me even kan helpen... Met uitladen is dat nog niet zon probleem en met een voorlezer ook niet, maar er is vast niet elke keer iemand te vinden die dat beest ook nog een half uur wil vasthouden zodat ik even kan opzadelen enzo...

En ik heb ook helemaal geen zin om elke wedstrijd eerst alles af te lopen en iedereen te vragen of ze asjeblief even kunnen helpen en elke keer een voorlezer te moeten zoeken...

Mijn paard staat nooit vast om op te zadelen of verzorgen ofzo. Kwestie van HO heilig maken.
)
)