op zich is het een schat van een beest, maar hij word wel echt een hengst..als we met de andere shets gaan wandelen of rijden door t land moet hij of vasstaan, waarbij hij helemaal gek word.. of mee aan een halster wat hij geweldig v ind
en wij vinden het ook leuk om met hem mee te lopen maar hij word nu echt te sterk.. wil constant rennen, bovenop de merries springen, tegen je aan stijgeren enz enz enz.. maar aangezien hij pas 1 is zitten we nou niet echt aan een hoofdstelletje te denken.. ik vind eigelijk dat hij het aan een halstertje moet leren om netjes mee te lopen maar we houden hem gewoonweg niet meer.. hoe kunnen we dit het best oplossen? hoofdstelletje, hengstenketting.. iets anders?
. Ik denk dat je met veel geduld en hem in de hemel preizen als hij al een heel klein iets goed doet al best een stuk kom. Tja, qua oplossing heb ik niet echt een bepaald idee maar als je hem nu een hoofstelletje in zou doen en hij begint alsnog te rennen en je corrigeerd hem en hij luisterd alsnog niet heeft het natuurlijk niet veel zin

het gaat ons wel lukken, samen staan we sterk...