Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) In je post zeg je namelijk iets wat ik niet doe, niet op die manier, maar ik scheld wel eens op een paard.
Nee daar maak je het paard alleen maar drukker van en daar schiet je dus alleen maar minder mee op. Dit doe ik dus ook niet.
Daarna heb ik er alweer spijt van dat ik het gezegt heb, maar ik ben eens omdat hij over zijn eigen benen struikelde met paard en al gevallen en dat was best een rare ervaring daarom schik ik wel als hij weer eens over zijn eigen benen struikeld.

die zal eerst onder zijn werk uit willen kruipen.. en de ene dag kan ik datbeter hebben als de ander.. vooral zo vlakvoor wedstrijden kan ikhet echt niet van hem hebben
is gebroken maar ik heb wel zo hard geschreewd van de pijn dat beest meteen van mijn poot af ging. Maar ja iedereen weet hoe slim die shetlanders zijn als je ze wilt op hallen moet je eerst een half uur achter ze aan rennen met een staart in de lucht.
.gekke_koei schreef:ik scheld wel op willem
maar we weten van mekaar dondersgoed wa we aan mekaar hebben.. en hij weet ook dat als ik zo boos wordt ik het ook echt meen.. en dan spontaan kandie wel luisteren
tis en blijft willemdie zal eerst onder zijn werk uit willen kruipen.. en de ene dag kan ik datbeter hebben als de ander.. vooral zo vlakvoor wedstrijden kan ikhet echt niet van hem hebben