Ik sta nu al een jaar of 5 op pensionstal Enthoven, het is er vaak erg gezellie, we hebben een 20x40 binnenbak, 20x60 buitenbak, overdekte stapmolen, solarium, overdekte longeerring, spuitplaats, losgooipaddock, een gezellige kantine en niet te vergeten superaardige staleigenaren en een supergoede instructrice
Nu fietste ik gister langs een boer die nog stallen vrij heeft. De paarden staan daar de hele dag buiten, de stallen worden gedaan, er is alleen een weiland, een bak en een stal van +/- 3x5, het is ongeveer 5 a 6 km bij mijn huis vandaan, dus kwa afstand zou ik daarvoor gaan, maar kwa gevoel weet ik het nog niet helemaal. Ik weet overigens wel dat ik ALTIJD weer terug mag komen bij Enthoven, dus dat scheelt wel
Wat zouden jullie doen?

. Marijke en ik zijn denk nu 3 jaar weg bij Willem en nog steeds mogen we terug komen.
Als we dat zouden willen. En het lijkt me sterk dat jij dat niet zou mogen.
dat zette mij ook best wel aan het denken. Ik zag ook dat de bak best wel klein was en dat is voor mijn jonge (bijna 4) en grote (1.70) paard ook niet echt geweldig, terwijl waar ik nu sta, wij een buitenbak hebben van 20x60m.