Omdat ik zelf even niet kan rijden, en hij hem donderdag rijd, wilde ik voor donderdag een stang&trens hebben, dan kan hij er nml als eerste mee rijden(je weet maar nooit hoe Q er op reageert namelijk
)maar ik had dus 2 bitten van mezelf meegenomen om de maat te bepalen
de 12,5 stang kwam qua maat beter overeen dan de 13,5 stang
maar de onderlegtrens(ik wilde persee een dubbelgebroken) was er alleen in 12,5 maar die was evengroot als een van mn bitten dus die mocht ik proberen, past ie niet dan moest ik bellen dan zorgden ze zsm voor een 13,5 onderlegtrens
de enkelgebroken is er trouwens wel in 13, die zou qua maat perfect zijn(en de helft goedkoper
) maar hij loopt nou eenmaal niet zo lekker op een enkel gebroken bitmaar hier dus wat foto's, ik heb er zelf weinig verstand van, ze zeiden in de winkel wel dat vooral de stang niet aan beide zijkanten een stuk buiten zn mond moest komen, dat doet deze niet
de onderlegtrens zat op een paar foto's niet helemaal recht, aan de ene kant stak de zijkant er meer uit dan aan de ander, maar vond hem een twijfelgeval of ie niet net iets te klein is,maar ja 13,5 is wel weer een hele cm groter, dat is dan weer vrij groot denk ik....
vraag donderdag ook aan mn instructeur of ie de maat wel/niet goed vind, maar als iemand vanaf de foto kan zeggen dat hij idd te klein is bel ik vandaag nog voor een andere onderlegtrens, die moest nml uit duitsland komen, in NL hadden ze alleen nog t oude model, dus hoe eerder ik bel hoe sneller ik hem heb
meer foto's staan hier: [ITP] Quentin met Stang&Trens!

ben er ook echt blij mee! het zijn bitten van Sprenger, hoofdstel+bitten zijn alvast mn verjaardagskado, en omdat ik het in principe maar 1x aanschaf vonden mn ouders dat het maar meteen goed moest zijn, vooral omdat Q vaak al lastig is met zn mond ivm hangend rooster wat ie soms heeft en ik met mn gewone bit ook lang bezig ben geweest tot ik er een had waar ie fijn op liep(robart bit, dubbelgebroken bustrens)