Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en als je dus het straatje uitloopt kom je een buitenbak en daar rijd ik in en als je de stallen inloopt heb je daar ook een binnenbak daar rijd ik ook in. en in de winter als het vriest gaat hij daar op stal. verder is er nog een stapmolen, maar die mag ik denk ik niet gebruiken ik heb er ook geen behoefte aan
zie je rechts een schuur ("de deel") met woonhuis, in deze schuur zijn 4 stallen waar hun eigen paarden in staan, er worden hier ondertussen meer stallen gebouwd. 

me paardjes zijn er
en dus ben ik dat ook.
daar hebben we stro in liggen.
) een soort weggetje in. Kom je weer bij 1 grote hal, lijkt het. Verdeeld in drie stukken. Dus ook met stallen. In het middelste stuk zitten ook honden (ze fokken hondjes
) Dan staan daar ook alle trailers. Iedereen heeft een kast bij 'het gebouw' staan waar zijn/haar paard staat. Er zijn trouwens veel weilanden. Als je dan terug loopt, heb je rechtdoor de 2 buitenbakken, rechts de binnenbak, en links de koeienstal, waar tevens ook nog een stuk of 15
paardenstallen staan. In het woongedeelte ook nog 'het hok' (zo noemen we het
) je kan er zitten, er is een toilet en er staat een automaat met koffie, thee, chocomel, soep etc.. we missen alleen de cola nog.
In de koeienstal zijn trouwens ook nog 2 binnen spuitplaatsen, en vlakbij mijn stal nog 1 buitenspuitplaats.

)
en hooi opslag 
Je bent wel aantal dingen vergeten hoor, die toch echt wel het noemen waard zijn...

) met antieke zadels.... een hooizolder, waar het niet echt ongevaarlijk is
, de oude koeienschuur
, met melkstal en melkkamer waar idd de slang ligt
om af te spuiten (de zogeheten spuitplaats
) En de kantine is idd gewoon in het huis, nou ja voor mij altijd als ik er logeer (zijn oom en tante nl) maar als een van de "ponymeisjes"
(sommigen onderhand al in de dertig, Kim uiteraard ook een) honger of dorst heeft, kunnen ze altijd even bij Mieke of Frans aankomen
enk denk* wat is er nog meer? Oja de fantastiese wijngaard van Piggie's vader en de bijenkasten (maarja heeft natuurlijk niks met paardenstal te maken...)
) staat een schuurtje en daarnaast komt de stal (onder het zelfde dak, een geheel) dat wordt een box van 2,5 bij 3,5,kan ze leuk haar hoofdje naar buiten steken en dat is natuurlijk overdekt! Als je de stal uitloopt, komt er een kleine uitloop van paardje lief! Van 10x15 zo ongeveer. En achter het huis hebben we dan een grote wei, waar ze alle dagen op door zal brengen, en ik zet er een stuk af van 20x40 (denk ik) om te rijden!

) en daar komt deze winter nog een opvoelbox bij.