het gaat over een 19 jarige merrie een volbloed . ze heeft zomerexeem maar met een deken en speciaale vloeistof heeft ze er bijna geen last van
helemaal geweldig dus
nu zit ik met het dilemma , ik ben er achtergekomen dat het paardje weeft
wat ik heel jammer vind (vind ik echt
) nu zit het zo over 4 a 5 maanden ga ik verhuizen naar wormer (is nh en dicht bij zee
) maar nu komt dat weeven weer , ik kan nergens dat paard kwijt wat weeft want andere paarden nemen dit gedrag over
. voor de tijd dat ik hier nog woon is het geen probleem om stalling te vinden maar ik moet ook vooruit kijken en als ik daar geen stalling kan vinden dan zit ik met mijn paardje , ik weet ook niet hoe ik financieel dan zit ik ben nu nog student maar ik word door mijn ouders geholpen met stalling . (geld voor dierenards kosten is geen probleem )( ik was al op speurtocht naar een paardje en dit geld daarvoor kan gewoon op een rekening gezet worden voor eventueele kosten )dit is nu mijn dillemma ik vind het paardje heel leuk maar als ik geen stalling kan vinden dan heb ik er ook niks aan en aangezien ik ook ga verhuizen en voor het eerst werk ga zoeken weet ik ook niet hoelang dit gaat duuren voordat ik werk heb (de maatschappij is al super
) dit is dus mijn dillemma wat zouden jullie doen