)Is dit nu echt onbetaalbaar, of is het gewoon zo dat ze andere dingen doen en die er niet voor aan de kant willen zetten en dus geen geld meer voor een paard hebben. Tja een beetje slecht uitgelegt, weet niet precies hoe ik het moet zeggen.
Maar ik vraag me dus af of een paard nu echt zo onbetaalbaar is voor een gewoon mens?
Ik ben ook iemand voor wie niet alles nieuw en duur hoeft, koop spulletjes voor mijn huis bijvoorbeeld het liefst op rommelmarkten en in tweedehands zaakjes en kleding in de uitverkoop. Niet omdat ik het niet kan betalen, maar omdat ik het er niet voor over heb om overal de volle prijs voor te betalen. Ik gebruik mijn geld liever voor andere dingen, tot nu toe zijn dat mijn reizen en ooit zal dat weer een eigen paardje zijn. Overigens woon ik op mezelf in Utrecht, waar wonen vrij duur is, dus gaat een groot deel van mijn salaris al op aan vaste lasten (huur, energie e.d.). Daar kies ik nu om verschillende redenen ook voor, maar dat kan over een tijdje anders zijn.

) maar mijn paard zal maar eens iets krijgen waardoor ik hoge DA rekeningen krijg
dat zou einde paard betekenen en dat wil ik niet!
THNX!!!) maar ik moet er ook wel wat voor laten, maar dat doe ik gerust! Want dan zie ik die lieve koppies weer, en dan denk: DAAR DOE IK HET VOOR!
). En m'n ouders staan er niet achter als ik een eigen paard neem maar dat is weer een ander verhaal.

Aan het einde van deze maand gaat Munji naar een opfokbedrijf, kosten 200 gulden per maand inclusief. En nu ben ik heel erg benieuwd of Lady en Daida nog samen in een stal kunnen. En ik hoop het echt van harte want anders lopen de kosten echt gierend uit de klauwen!