)met steentjes erin, en ga zo maar door. Paarden die van achteren aankomen of paarden die beginnen te rennen in een wei die hij kan zien, slaat ie helemaal van op tilt.Vandaag ook...
Mijn stalgenoot
komt met zijn 2-span over de weg van achteren genaderd, Igor en Darwin op het fietspad naast die 80km weg. Ik had al geseint dat hij in stap moest passeren, maar dat teken negeerde hij. Igor EN Darwin slaan op tilt en beginnen te draaien, dribbelen en te doen. Nou moet ik vertellen dat Igor nog weleens de weg wil opspringen als hij ergens bang van is. Dit keer stond Darwin al op de weg en had Mario hem niet helemaal maar onder controle, en Igor met zijn achterbenen in de sloot, waar hij natuuuurlijk weer van verschoot en klaar stond om de weg op te schieten. De kar gaat nog steeds door met draven. Ik spring van Igor af en pak ook Darwin's teugels vast. De paarden voor de kar begonnen nu ook te dansen en te break-dancen... Nu wilde hij wel in stap gaan
. Igor en Darwin liepen aan de hand nog steeds te stuiteren... Nu kreeg ik te horen op stal dat ik had moeten blijven zitten, dat Igor nu gewonnen heeft... Op Darwin was ik wel blijven zitten, omdat die op alle hulpen reageert. Igor dus nog niet... Als er zoiets in de bossen of op een rustige weg gebeurd blijf ik dus wel zitten, maar dan heb ik dus ook de ruimte zodat hij even kan stuiteren.
Mijn inziens heb ik wel juist gehandeld. Het zijn niet mijn pony's en zet hun leven EN dat van mij niet op het spel, doordat ze de weg opschieten waar ook nog steeds auto's voorbij kwamen, en wij er dus onder kunnen belanden. Wat vinden jullie dat ik had moeten doen?
BTW was ik al zo over de pis dat hij niet gewoon in stap kon passeren... Ik ben het laatste stukje dus ook niet meer opgestapt...