De paardjes bij mij op stal zijn al allemaal ontwormd. Behalve 1'tje. De mijne natuurlijk. We krijgen die wormspuit echt niet in haar mond. Mijn vriendin en ik hebben ons al met ons volle gewicht aan haar gehangen en dan de spuit in haar mondhoeken met als gevolg dat we eerst een halve meter van de grond kwamen en de snoet van mijn paard vol hing met witte stippen en het vertikte om het op te likken en dat ons kleren volhingen met pasta. Het paard heeft haar mooie witte mond aan ons jas afgekuisd
. Ook de staleigenaar heeft het geprobeerd samen met zijn vrouw maar niets helpt. Waarom is Quincy ook zo koppig!.Nu zijn we op zoek naar een ander middeltje of een tip om haar toch te ontwormen want nu wordt het mooi weer en ze staan pas weer op het land. We hadden al gedacht aan wormspuiten maar moet je die dan ook zelf geven? en waar haal je die dan?
alle tips zijn welkom
laura
? Wij hebben 2 paarden op stal waarbij je de wormenspuit er in de linker mondhoek echt niet in krijgt. De rechter mondhoek is geen probleem

. Ik denk dat ik maar eens ga oefenen met zo'n lege spuit en appelmoes. Want ookal doe ik het tussen haar eten of op een broodje, toch zal ze het niet opeten. Ze weet dat ze toch genoeg eten krijgt en niet zal verhongeren. Koppig beest... Ook ga ik eens informeren naar zo'n bitje. Bedankt voor de reacties.