(en die paardenspeeltjes zijn nogal ping ping)De mijne is dus echt een klojo op stal.. is hij in een niet zo'n leuke bui dan gaat ie staan irriteren. beetje zijn kont tegen zijn voerbak aanduwen, tot ie met bouten en al uit de muur komt bijv
Of gewoon lekker een potje staan springen en dansen in je stal,.. is ook geweldig leuk!
Hij kan lekker naar buiten kijken, en komt er twee keer per dag uit.. maar het blijft gewoon een klungel.
Hij heeft eerst een bal gehad. Een rode harde bal waar je brokjes in kon doen.. hij vond het enig. Ik vond het minder, omdat de brokjes tussen zijn zaagsel vielen enzo. Dat ding ging aardig lang mee, tot zijn buurvrouw hem een keer leende en hem sloopte..
Daarna heb ik een voetbal in hooinet gehad, maar daar knaagde ie binnen een dag het hooinet van door en lag de voetbal in reepjes in zijn stal.
Pion is ook geen succes, daar vind ie niks aan.
Toen heb ik zo'n likit+houder gehad, en dat het eindelijk te hebben.
Hij deed netjes anderhalve week met zijn eertse likit, en was er tijden zoet mee. De tweede ging ook goed. De derde was binnen een dag op, en de vierde binnen 5 sec.. lees: (1: je draait je hoofd.. 2: klem j kaken OM de likit heen, zodatje hem half in je mond hebt. 3: bijten maar. 4: op.. )
Dit schiet dus niet op.
Ik wil hem graag wel iets geven, desnoods verschillende dingen die ik om de paar dagen omwissel..
Iemand nog tips?

, behoorlijk veel!, voorbeelden, kan dus zijn dat iemand zijn eigen bericht ertussen ziet staan!