Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Of eigenlijk heeft een gewone kruiwagen maar 1 wiel en verder 2 steuntjes? Ik weet niet wat het is maar ik vind het een crime, ben blij als dat geval niet omkiepert voordat ik de mesthoop heb bereikt!!
Gini schreef:Kan je niet alles al voor een week klaarzetten? Voerbakjes voor een week vullen, hooinetten voor een week klaarhangen.
En verder: tja, klinkt cru, maar doorwerken? Met alleen hooinetten vullen, voer klaarzetten en stallen uitmesten zou je in principe geen 1,5 uur bezig moeten zijn.
) en ik ook een pokkewerk vond 
Gini schreef:Kan je niet alles al voor een week klaarzetten? Voerbakjes voor een week vullen, hooinetten voor een week klaarhangen.
En verder: tja, klinkt cru, maar doorwerken? Met alleen hooinetten vullen, voer klaarzetten en stallen uitmesten zou je in principe geen 1,5 uur bezig moeten zijn.
dat is het hele probleem niet. ApplePapple schreef:Gini schreef:Kan je niet alles al voor een week klaarzetten? Voerbakjes voor een week vullen, hooinetten voor een week klaarhangen.
Doorwerken doe ik zeer zeker weldat is het hele probleem niet.
Hoe zou het volgens jou sneller kunnen?
) geeft heel veel rust