Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Saga schreef:Ik snap je punt wel heel goed, want ik denk dat het best een gedoe kan worden om je borg terug te krijgen.
Dit gaat niet over stalling, maar blijkbaar mag het niet wat je wil: https://www.nn.nl/Inspiratie/Borg-verre ... t-huur.htm
In een ander artikel staat dat je het wél mag vragen, dus dat zou je nog wel gewoon kunnen doen.
anjali schreef:Zij jaagt je toch weg. Dan is die borg voor de laatste maand en hoef je niet opnieuw te betalen. Trouwens wel een gedoe met die "borgen" hoor. Vaak kun je ervanuitgaan dat je daar niets meer van terugziet.
Skreiandor schreef:Eerlijk gezegd ben ik geen gesprek meer aangegaam omdat ik geen energie meer wil steken in dit soort mensen. En wil ik hier al helemaal niet blijven staan.
Maar wat ik vooral wil weten is of ik in mijn recht sta om de betaalde borg te gebruiken als betaling van de laatste maand
Cayenne schreef:Maar als de staleigenaresse ergens schade of iets anders vindt wat onder je borg valt, dan krijg je daar weer gezeur mee.
purny schreef:Ik zou vanuit jouw kant een berichtje naar haar sturen met het voorstel om je borg indien er geen schade is om te zetten naar de laatste betaling. Een borg is namelijk wat anders dan stalgeld.
Ik zou altijd netjes blijven, je weet immers nooit waar het goed voor is.