1- er zit maar 1 bevestigingsoog voor een touwtje aan, aan de rechterkant.
2. De voerbak is teveel naar voren gemonteerd, hangt aan de zadelkamer maar is gelijk achter de stang. Het staat zo heel netjes, maar mijn paard is lang. Ik zou graag 2 klemmetjes op de zadelkamer zijkant willen, zodat paard wat meer doorloopt om te eten. Ik kan zo de stand niet sluiten, want ze staat wel lekker met die voerbak voor haar snufferd en te kort op de achterstang. De bivenkant van de zadelkamer is vlak, dus helaas geen kuiltje voor voer, zoals bij Bockmann. Zou ik daar zelf een voetbak op kunnen bevestigen. Wil niet zomaar gaan kitten en de boel beschadigen.
3. Er zijn 2 ogen voor hooi, maar ik zie niet hoe ik daar wat mee kan..ze zitten erg laag en eentje heel dichtbij en eentje heel ver weg. 1 in de punt, onder het panoramaraam en 1 net voor de hoek van de zadelkamer. Hoe hangen jullie je net op??
4. Er zit alleen een zomerzeil bij. Dat is nou al af en toe doorlekken met een zomerse bui, laat staan met de herfst/winter.
Ik wil dus nog touwogen, andere emmerklemmetjes en hooinetogen. Ik ga niet zelf boren ivm garantie.
De huidige ringetjes, zouden die voor een hooinet zijn?
Nog wat niet gelijk.noodzakelijke luxe:
Winterzeil bestel ik wel bii de dealer, net als dikkere borststangbekleding.
Andere tips om het compleet te maken zijn welkom hoor!!!
Ps, hij heeft ledverlichting, dus mochten jullie het lampje missen, hij zit achterin.
Het is trouwens een Sirius S45, voor de geïnteresseerden.