Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xxx88 schreef:Geen ervaring met een slechte eter maar ik denk dat je met een slobber meer effect gaat hebben.
In wholegain zit heel veel olie en dat wordt door mijn paarden toch net iets minder goed gegeten.
Of iets ala pavo care for life of aveve all in one soup.
Waarom zou je zo’n duur eten geven puur om ze aan het eten te houden?
Dat zou je met ander eten ook moeten kunnen lijkt mij.
Ayasha schreef:xxx88 schreef:Geen ervaring met een slechte eter maar ik denk dat je met een slobber meer effect gaat hebben.
In wholegain zit heel veel olie en dat wordt door mijn paarden toch net iets minder goed gegeten.
De wholegain is een slobber. Ik zou ‘m iig nooit droog geven.
Hier krijgt eentje het en die verliest wholegain boven wortels.
Ayasha schreef:xxx88 schreef:Geen ervaring met een slechte eter maar ik denk dat je met een slobber meer effect gaat hebben.
De wholegain is een slobber. Ik zou ‘m iig nooit droog geven.
Hier krijgt eentje het en die verliest wholegain boven wortels.
xxx88 schreef:Ik heb nooit ergens op de zak zien staan dat het met water gemengd moet worden? Mis ik iets?[/quote]
xxx88 schreef:Klopt, ik bedoelde de pavo weightlift.
Maar degene die zeggen dat wholegain een slobber is verwarren zij het dan ook met een ander product?
Ayasha schreef:xxx88 schreef:Klopt, ik bedoelde de pavo weightlift.
Maar degene die zeggen dat wholegain een slobber is verwarren zij het dan ook met een ander product?
Nope. Het wordt echt en slijmerige slobber, heb geen zak meer liggen nu maar er stond ook op dat het best 10 min staat met koud water. Ik heb ook de zupa dus ik kan slobber wel onderscheiden van meuslie.
Droog moeten ze het hier niet hebben.
Het zwelt ook echt snel op.
ajesca123 schreef:Ayasha schreef:
Nope. Het wordt echt en slijmerige slobber, heb geen zak meer liggen nu maar er stond ook op dat het best 10 min staat met koud water. Ik heb ook de zupa dus ik kan slobber wel onderscheiden van meuslie.
Droog moeten ze het hier niet hebben.
Het zwelt ook echt snel op.
Dan heb je het denk ik echt over iets anders want de Cavalor wholegain is geen slobber.
Kost zon 70 euro per zak. Je geeft ook maar 50-100 gram per 100 kilo lichaamsgewicht en is totaal geen voer wat ook maar lijkt op slobber en staat nergens op dat er water bij moet.
Citaat:Voeradvies Cavalor Wholegain
Wij adviseren om voor een glanzende vacht, per 100 kg lichaamsgewicht, maximaal 50 gr per dag te voeren. Voor een paard van 600 kilogram betekent dit maximaal 0,3 kg per dag. gewichtstoename, per 100 kg lichaamsgewicht, maximaal 150 gr per dag te voeren. Voor een paard van 600 kilogram betekent dit maximaal 0,9 kg
ajesca123 schreef:Wat jij wil.
Het staat echt nergens op de zakken en op de site van Cavalor.
Ook ziet het er niet uit als slobber.
Maar je hebt de zakken niet meer zeg je zelf al en je kunt het dus ook niet controleren en bent zo overtuigd van je gelijk dat ik niet het idee heb dat het zin heeft om er verder over te discussiëren.
Ayasha schreef:Ellepel; ik denk omdat het iets is dat over het algemeen goed gegeten wordt en ze iets zoeken dat dit paard wel zal eten op vreemd terrein? Denk niet dat ze het als balancer willen in zetten als ik de openingspost lees maar puur als iets dat ie graag genoeg heeft dat ie ook eet op vreemd terrein.