Ik bestelde eerder altijd bij agradi, maar na dat ik de laatste keer slecht of gewoon weg niet geholpen werd door de klantenservice nadat mijn pakket zoek was.Wil ik daar niet meer bestellen. Maar ik heb nieuwe schrikdraad nodig ...Wie levert correct en een beetje snel, mag best een weel duren maar liever geen maand of zo.
Welkoop of net over de grens in Duitsland maar vooral ophalen
Scum
Geplaatst: 22-07-25 14:17
Wilde net zeggen Agradi toen ik je titel las. De palatselijke ruitersportzaak, die moeten zoiets toch ook wel hebben? En ik heb het spul ook bij de Welkoop zien liggen.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Heeft cranenbroek genoeg keuze? Dat is een half uur rijden. Duitsland doe ik 2 uur over, dat is iets te ver .Agrishop ga ik eens bekijken. Agradi echt nooit meer,het was niet de eerste keer dat ik er slecht mee gevaren ben...Ooit een halfjaar moeten wachten op een paar schoenen die zouden komen,na 6 maanden kreeg ik dan toch maar mijn geld terug...en dan de laatste keer ,gewoon zo onbeleefde trut aan de telefoon...Ben er klaar mee
Cranenbroek heeft behoorlijk veel keus ja, en je komt altijd thuis met spullen waar je helemaal niet voor ging kijken Een soort Action voor tuin, dierbenodigdheden, gereedschap, boerderij enz
faunty
Geplaatst: 22-07-25 15:26
Cranenbroek idd ! Ideaal, alles beschikbaar (filiaal dongen) wat je maar nodig kan hebben
ik heb voor ons schrikdraad besteld via zowel Agrishop als via de website van kramer (Duitsland) beide erg tevreden mee en goed spul voor leuke prijzen!
Hier halen wij het altijd bij een kleine diervoederzaak in de buurt, misschien kijken of er zoiets in je omgeving zit? Die willen vaak graag nieuwe vaste klanten hebben
Reiterlive Ga ook wel 1x in de maand naar daar naar een lagerverkauf. Voor die prijzen vind ik het hier echt zelden/nooit
Lynn_Nikita
Geplaatst: 22-07-25 18:16
Agrishop!!
Maar zag dat craenebroek genoemd werd. Ik ga er niet snel heen voor voor de paarden spullen maar daar prop ik met gemak een karretje vol. Je krijgt er zoveel!!
Qimm
Geplaatst: 22-07-25 18:34
liberia schreef:
Welkoop!
Dit. Rij erheen, pak wat ik nodig heb, meteen gebruiken.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 22-07-25 18:36
Maar welkoop is meestal stront duur in vergelijk met elders. Zelfs met korting
Van Cranenbroek in Landgraaf heeft een groter assortiment schrikdraadspullen dan Dongen. Dongen heeft wel lint, prikpalen, wat soorten isolatoren etc, maar Landgraaf had destijds meer varianten.
haha1995
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-25 21:05
Duitsland is voor mij te ver, Dongen is wel te doen. De voerhandel heeft hier maar een heel beperkt aanbod en net wat ik zoek. Ik heb 5 ha en dat is stukken gedeeld dus wel wat nodig.en de prikpalen zijn daar maar 1 meter ik heb die van minstens 1.50 nodig wegens springers...