Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Grainey schreef:Ik heb die van de lidl, 2 accu's erin en hij is niet zwaar en prachtig in balans. Er zit ook een tuigje bij en een mes, voor mij wel belangrijk want ik doe hetzelfde als jij ermee. Brandnetels, onkruid, bramenstruiken, hij krijgt alles om.
Grainey schreef:Ik heb die van de lidl, 2 accu's erin en hij is niet zwaar en prachtig in balans. Er zit ook een tuigje bij en een mes, voor mij wel belangrijk want ik doe hetzelfde als jij ermee. Brandnetels, onkruid, bramenstruiken, hij krijgt alles om.
Duhelo schreef:Grainey schreef:Ik heb die van de lidl, 2 accu's erin en hij is niet zwaar en prachtig in balans. Er zit ook een tuigje bij en een mes, voor mij wel belangrijk want ik doe hetzelfde als jij ermee. Brandnetels, onkruid, bramenstruiken, hij krijgt alles om.
Ik heb die van de lidl besteld!
De stihl zien er super uit, maar 1000 euro vind ik wel erg gortig. Ik ben benieuwd hoe die van de lidl zal bevallen, als die goed genoeg werkt is het een koopje!
Ik heb 3 20 volt 4 Ampere uur accu's, ze zijn ook mooi snel vol. Ik doe trouwens nog steeds met een 2e set volle accu's sinds november vorig jaar, op standje 2 gaan de accu's hier lang genoeg mee. Ik heb wel altijd het mes erin en niet een andere kop erop. Mijn vader heeft ook net een gekocht, die is ook helemaal blij ermee
Ik hoop jij ook!
).
Dat je inderdaad graag nog éven snel een rondje doet en dan op een later moment weer verder wil.

Mensen die hun terrein bosmaaieren zitten over het algemeen niet om klusjes verlegen en dan doe ik liever even een ander klusje dan dat ik op pad moet met zo'n jerrycannetje