Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dee_Es schreef:Als je de mogelijkheid hebt om aan beide kanten hoog een ring te bevestigen zou je hier ook een touw door kunnen doen met een klosje eraan. Zodra je het touw los maakt zakt de klos omlaag en hangt het touw weer netjes langs de stalwand.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
jadeb schreef:Dee_Es schreef:Als je de mogelijkheid hebt om aan beide kanten hoog een ring te bevestigen zou je hier ook een touw door kunnen doen met een klosje eraan. Zodra je het touw los maakt zakt de klos omlaag en hangt het touw weer netjes langs de stalwand.
Ik begrijp zeker wat je bedoeltWat zou je als klosje gebruiken ?
jadeb schreef:Hi iedereen, bedankt, hier heb ik echt iets aan! Alle opties zijn goed mogelijk, ga even bedanken welke ik kies
Paard kan ook alleen aan een kant vast staan maar er staan langs de stallen allemaal spullen en zadelkasten dus het is niet ideaal, vandaar dat ik ze tussen de stallen zou willen zetten.
ElCamino schreef:Euro horse heeft :Brute Rope Complete Set of Overhead Cross Tie.
Geweldig systeem om je paard vast te zetten, google daar maar eens op,
ellepel schreef:Staan de spullen aan de kant van de stallen dan?
Ik snap het niet helemaal denk ik.
Op de vorige stal had ik mijn paarden altijd gewoon zo staan:
[ Afbeelding ]
Voor de stallen was een ring waar je ze aan kon zetten en anders kon er ook wel even een touw door de tralies.
En in je eigen stal poetsen is geen optie?
Dee_Es schreef:Als je de mogelijkheid hebt om aan beide kanten hoog een ring te bevestigen zou je hier ook een touw door kunnen doen met een klosje eraan. Zodra je het touw los maakt zakt de klos omlaag en hangt het touw weer netjes langs de stalwand.
Ik begrijp zeker wat je bedoeltWat zou je als klosje gebruiken ?
Goede vraag. Ik zat met een houten klosje in mijn hoofd maar dat maakt natuurlijk herrie als het langs de stal beweegt. Rubber lijkt me dus fijner. Voor een paar euro heb je een massief rubber bal met touw eraan (honden speeltje) of een Kong.
MyWishMax schreef:ellepel schreef:Staan de spullen aan de kant van de stallen dan?
Ik snap het niet helemaal denk ik.
Op de vorige stal had ik mijn paarden altijd gewoon zo staan:
[ Afbeelding ]
Voor de stallen was een ring waar je ze aan kon zetten en anders kon er ook wel even een touw door de tralies.
En in je eigen stal poetsen is geen optie?
Ik heb paarden altijd liever tussen 2 touwen staan, dus ik snap TS wel. En in de box poetsen doe ik niet aan, dat is de 'rustplaats' en mijn paarden die gek zijn op poetsen willen daar in de box toch minder van weten. Naast dat ik het nog irritant vind ook, want benen en voeten kan je al niet doen![]()
Op bijna alle stallen waar ik gestaan heb stond je gewoon in het gangpad voor de eigen box te poetsen. Want of er waren geen poetsplaatsen of te weinig.
Bij de bredere gangpaden had je of langere touwen, of er hing een lus aan waar je de touwen weer aan vast kon maken.